Gå til innhold

Bil som har åpnet ølboks synlig på dashbordet..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde du brydd deg? Så det tilfeldigvis utenfor en butikk. Trenger jo ikke være noe men veldig spesielt å ha den fremme uten grunn da.

Anonymous poster hash: 0c5d1...ad6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bilen sto forresten ikke parkert, fører var utenfor og satt seg inn og kjørte da jeg så det

Anonymous poster hash: 0c5d1...ad6

Skrevet

Kan jo være fra helgen. Kan jo ha vært sjåfør for noen som drakk? Kanskje ikke fått somla seg til å kaste den... En teori fra min side. Er jo flere muligheter. Alkoholfritt?

Anonymous poster hash: ff7e5...c06

Skrevet

Jeg har kjørt rundt med en åpnet (og tom) ølboksen foran i koppholderen bilen siden lørdag. Skulle kjøre samboeren på julebord og jeg har glemt å ta den ut. Jeg har dog hatt en flau smak i munnen når jeg har hentet og levert barn på skole med ølboksen stående der.

Så nei, jeg hadde ikke brydd meg, men det kan like gjerne være grunn til bekymring. Det vet man jo aldri...

Skrevet

Det sies at det hver dag kjører ca 30 000 mennesker langs veiene i ruset tilstand! (Hver eneste dag!) ønsker du å møte de?

Jeg hadde sagt noe, for å finne ut om sjåføren drakk den selv.

Anonymous poster hash: af64d...7a2

Skrevet

He he he, kanskje min svigerfar du så? Han kjører rundt med en åpen ølboks i bilen. Han bruker den som askebeger.

Da han kjøpte bilen viste det seg at askebeger er ekstrautstyr, så da fant han på dette.

Anonymous poster hash: aeeef...317
Skrevet

Grensen i Norge er ikke 0, så det ville jeg ikke tenkt noe over. En voksen mann av normal størrelse kan helt sikkert ta seg en øl uten at han havner over grensen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...