Gudrun, Jason & Lillebror Skrevet 10. desember 2015 #1 Skrevet 10. desember 2015 Min 6-åring elsker å bli lest for, og det siste halvåret har han foretrukket at vi har lest litt lengre bøker. Han har likt mange av bøkene til Roald Dahl, Ole Lund Kirkegård og Astrid Lindgren. Noen av bøkene, som Heksene og Brødrene Løvehjerte, var litt for skummel, så de venter vi litt med 😊 jeg driver nå og leter etter andre bøker, men ser at jeg orienterer meg i det terrenget jeg vandret i da jeg var barn😏. Derfor ønsker jeg innspll fra noen som er mer oppdatert på ny litteratur. Er det noen som har lest noen gode barnebøker i det siste, sa tar jeg gjerne imot tips👍
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2015 #2 Skrevet 10. desember 2015 Garmanns sommer! Anonymous poster hash: 55cad...549
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2015 #3 Skrevet 10. desember 2015 Doktor proktor bøkene, "Brune" og "Svartle" av Håkon Øvreås Sjørøver-Jenny og de to brødrene buse Krise-Kristine bøkene Bøkene om Nikolai (en fransk forfatter jeg ikke husker hva heter, men minner veldig om de morsomme Roald dahl bøkene Anonymous poster hash: 86f46...4cb
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2015 #4 Skrevet 10. desember 2015 Roald Dahl og Ole Lund kirkegaard er populært her også. Og bøkene om Kaptein supertruse! Den kjempestore pæra liker han fortsatt. Tenker vi snart skal prøve oss på Doktor Proktor, selv om storesøster kanskje var 7 år da vi leste dem. Den første boka er jo ikke så komplisert. De andre er litt verre å følge med på. Alt av Bjørn Rørvik Rampete Robin Anonymous poster hash: 4b789...873
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2015 #6 Skrevet 10. desember 2015 Bukkene bruse på badeland. Fantastisk bok! Anonymous poster hash: 8f131...15d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå