Anonym bruker Skrevet 10. desember 2015 #1 Skrevet 10. desember 2015 Leste i et annet innlegg at noen bruker det. Hva slags eddik bruker man? Blir det ikke eddik-lukt av klærne? Heller man det bare i det rommet der vanlig skyllemiddel skal være? Hvor mye? Anonymous poster hash: 734ad...af2
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2015 #2 Skrevet 10. desember 2015 Jeg bruker den blanke typen, men kun til mine gensere og topper. De lukter ikke lenger svette etter vask.😄 Har oppi omtrent like mye som jeg pleier ha i skyllemiddel. Lukter ikke eddik av de, men vaskemiddel. Ganske god lukt faktisk:-) Anonymous poster hash: 2b421...ab6
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2015 #3 Skrevet 10. desember 2015 Jeg bruker den blanke typen, men kun til mine gensere og topper. De lukter ikke lenger svette etter vask. Har oppi omtrent like mye som jeg pleier ha i skyllemiddel. Lukter ikke eddik av de, men vaskemiddel. Ganske god lukt faktisk:-) Anonymous poster hash: 2b421...ab6 Takk for svar! hi Anonymous poster hash: 734ad...af2
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2015 #4 Skrevet 10. desember 2015 Har hørt at eddik ødelegger maskina. Anonymous poster hash: ac974...458
Ikkedytt Skrevet 10. desember 2015 #5 Skrevet 10. desember 2015 Jeg bruker det noen ganger. Har også oppi litt sitronsaft for å unngå eddiklukt.
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2015 #6 Skrevet 10. desember 2015 Jeg har prøvd eddik på tøy, men synes det lukter surt og har hørt at det ødelegger maskinen. Så jeg bruker omo sport av og til på tøy jeg synes det kanskje har satt seg litt svettelukt i, f.eks t-skjorter og fleecetøy, funker fint Anonymous poster hash: 989b8...233
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå