Gå til innhold

Bipolar

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen her inne som har en bipolar ektefelle og kan fortelle meg litt om det?

Anonymous poster hash: 028fd...838

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, men jeg har en venn som også er en kollega som har det og han har kraftige svingninger i humøret. Helt umulig å forstå seg på. Den ene dagen er han blid som en sol, svever oppi skyene er så hyggelig og hjelpsom og morsom og tullete osv. Den andre dagen hilser han ikke engang, generelt grinete og kjefter uten grunn og er bare sur rett og slett. Vet aldri hvilket humør han er i..

Anonymous poster hash: 3b33b...f0b

Skrevet

Er det noen her inne som har en bipolar ektefelle og kan fortelle meg litt om det?

Jeg ER en bipolar ektefelle. Hva lurer du på? 😊

Anonymous poster hash: cb130...d5a

Skrevet

Jeg har en bipolar pappa, og en bipolar sviperinne (hun er gift med broren til mannen min)

Anonymous poster hash: aeec3...14c

Skrevet

Takk, jeg lurer på fordi en i nær familie havnet i en stor livskrise og håndterer det på en helt ekstrem måte, slik at jeg er bekymret for at vedkommende er ikke helt frisk. Først trodde jeg at vedkommende var "bare" deprimert, men h*n har i det siste oppført seg veldig irrasjonelt og tar store beslutninger som virker lite gjennomtenkte og veldig impulsive - og legger samtidig alt i grus rundt seg og familien.. I det siste har jeg tenkt stadig oftere at dette er ikke en helt normal oppførsel og det gjør flere rundt meg og andre har ymtet på om det kan være noe slikt. Vedkommende har i det siste vært veldig lite mottagelig for hjelp eller støtte og har aktivt stengt sine nærmeste ute. H*n har aldri fått noen diagnose, men har endret seg fullstendig i løpet av noen få måneder og er knapt gjenkjennelig.

Skrevet

Takk, jeg lurer på fordi en i nær familie havnet i en stor livskrise og håndterer det på en helt ekstrem måte, slik at jeg er bekymret for at vedkommende er ikke helt frisk. Først trodde jeg at vedkommende var "bare" deprimert, men h*n har i det siste oppført seg veldig irrasjonelt og tar store beslutninger som virker lite gjennomtenkte og veldig impulsive - og legger samtidig alt i grus rundt seg og familien.. I det siste har jeg tenkt stadig oftere at dette er ikke en helt normal oppførsel og det gjør flere rundt meg og andre har ymtet på om det kan være noe slikt. Vedkommende har i det siste vært veldig lite mottagelig for hjelp eller støtte og har aktivt stengt sine nærmeste ute. H*n har aldri fått noen diagnose, men har endret seg fullstendig i løpet av noen få måneder og er knapt gjenkjennelig.

Hvor gammel? Kan være tidlig Alzheimer også.

Anonymous poster hash: d7d30...844

Skrevet

Snart 40. Tror ikke det er tidlig demens nei, er noe som har trigget dette.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...