Gå til innhold

Uff, matvanene mine er ikke bra..


Anbefalte innlegg

Skrevet

Eller godisvanene mine er vel mer riktig å si. Jeg spiser stort sett sunn og variert mat.

 

I går spiste jeg 4 skiver til frokost, med majones og salami, sennep og julesylte, brunost og rekesalat med avokado.

 

Til lunsj spiste jeg en yoghurt med havregryn, en gulrot og et rundstykke med ost og skinke.

 

Middag var tre fileter med torsk, 4 poteter, smelta smør og dampa grønnsaker.

 

Kveldsmat ble havregrøt med eple, sukker og kanel.

 

Ikke så aller verst det? Vel, dette spiste jeg i tillegg:

 

En pose nidar marsipan, en plate freia melkesjokolade, en donut, og tre store marsipanstenger..ble også noe smågodt inni der..

 

Uff, jeg kan jo ikke se bra ut på innsiden :o

Jeg er undervektig, og sulten hele tiden, men for lat til å lage meg mat hver gang :(

 

Uten godteri ligger jeg gjerne på rundt 2500-3000 kalorier om dagen.. Hjelp?

 

Anonymous poster hash: 546d6...7d7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det var store mengder mat og vis du i tillegg er undervektig har tydeligvis veldig høy forbrenning

Skrevet

Hvordan klarer du å spise sååå mye mat? Du kan jo ikke rekke annet?



Anonymous poster hash: ce5de...605
Skrevet

Når et måltid er nesten 1000 kalorier så er det litt drøyt. En filet med torsk inneholder ca 180 kalorier. Og hvordan klarer du å spise 3??

Og 4 brødskiver til frokost? Med så mye fett pålegg?

Du spiser ekstremt mye

 

Anonymous poster hash: c65d0...17b

Skrevet

Eller godisvanene mine er vel mer riktig å si. Jeg spiser stort sett sunn og variert mat.

 

I går spiste jeg 4 skiver til frokost, med majones og salami, sennep og julesylte, brunost og rekesalat med avokado.

 

Til lunsj spiste jeg en yoghurt med havregryn, en gulrot og et rundstykke med ost og skinke.

 

Middag var tre fileter med torsk, 4 poteter, smelta smør og dampa grønnsaker.

 

Kveldsmat ble havregrøt med eple, sukker og kanel.

 

Ikke så aller verst det? Vel, dette spiste jeg i tillegg:

 

En pose nidar marsipan, en plate freia melkesjokolade, en donut, og tre store marsipanstenger..ble også noe smågodt inni der..

 

Uff, jeg kan jo ikke se bra ut på innsiden :o

Jeg er undervektig, og sulten hele tiden, men for lat til å lage meg mat hver gang :(

 

Uten godteri ligger jeg gjerne på rundt 2500-3000 kalorier om dagen.. Hjelp?

 

Anonymous poster hash: 546d6...7d7

Sunt? Nei! Variert kanskje, men alt for mye fett og kalorier, til og med uten godteriet. Majones hører ikke hjemme noe sted, salami, julesylte og rekesalat har alle mye fett.

 

Lunsjen er ok, det kommer an på hvor stor porsjon det var. Men ganske sunt.

 

Middagen er alt for stor! 1-2 fileeter og poteter holder lenge. Smøret bør reduseres også.

 

Havregrøt er jo sunt, men veldig kaloririkt. Hvis du har smør og sukker på i tillegg blir det for veldig mye.

 

Og godteriet vet du jo, det er en historie for seg.

 

Med mindre du er veldig tung og/eller aktiv allerede MÅ du jo gå opp i vekt med dette kostholdet! Kutt ned på godis, fett (smør, majones), se på porsjonsstørrelsene og putt inn mye mer frukt og grønt.

 

Anonymous poster hash: f940b...b49

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...