Anonym bruker Skrevet 9. desember 2015 #1 Skrevet 9. desember 2015 Og mange suger visst på første date. Og visstnok ofte ellers også? Samtidig er det mange "løse" damer, 30-80 partnere over en del år. Ingen som er redd for kreft? http://www.nrk.no/livsstil/flere-far-kreft-i-halsen-etter-oralsex-1.12657379 Anonymous poster hash: 20145...244
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2015 #2 Skrevet 9. desember 2015 Føler meg ikke truffet av dette. Men det er ikke så mye anderledes i det å få kreft på den måten eller å få det av å røyke, drikke for mye alkohol, ha et elendig kosthold og la være å trene.... Er du redd for kreft, Hi? Anonymous poster hash: 187cf...eb3
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2015 #3 Skrevet 10. desember 2015 Nå har jeg hatt sex med ca 20 menn i løpet av mine 40 år, men har ikke sugd halvparten engang. Men sex er en risiko som alt annet her i livet. Skal vi gå og tenke på alt som kan skje, og alt som er skummelt, ja da får vi bare slutte å leve. Det skjer masse ulykker i dusjen, skal vi slutte å dusje og da. Anonymous poster hash: 22c52...2a0
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2015 #4 Skrevet 10. desember 2015 Og mange suger visst på første date. Og visstnok ofte ellers også? Samtidig er det mange "løse" damer, 30-80 partnere over en del år. Ingen som er redd for kreft? http://www.nrk.no/livsstil/flere-far-kreft-i-halsen-etter-oralsex-1.12657379 Anonymous poster hash: 20145...244 Uj uj uj, sjalu? Heller løs og nyter livet enn strikt og lever livet i stadig håp om andres bekreftelse. Overskriften på artikkelen er for øvrig sensasjonsoverskrift. Så langt vet en ikke om HPV har noe med dette å gjøre. Kan også være livsstil/mat/... Hele 39 kvinner fikk kreft i svelget i fjor. Av mh, en halvannen million kvinner som har sex? Anonymous poster hash: 67d5f...ed0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå