Gå til innhold

Oppdaget noe nytt om meg selv

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har startet på et studie denne høsten. Da noterer jeg mye og skriver selvfølgelig mye på eksamen og prøver.

Når jeg skriver kjapt så bytter jeg av og til om på f.eks b og p, og ofte skriver jeg førstebokstav i neste ord på slutten av ordet før. Noen ganger stokker bokstavene seg også, men da merker jeg det ofte før jeg er ferdig å skrive ordet.

Er dette normalt når man noterer kjapt, eller har jeg et snev av lese- og skrivevansker?

Anonymous poster hash: f77d7...4e7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ikke et snev av lese- skrivevansker, men skriver jeg veldig kjapt på tastatur så hender det første bokstav i neste ord til slutt i ordet før. Innimellom stokker fingrene seg også konsekvent til å skrive re når jeg skal skrive er i slutten av et ord.

Jeg ser også at uansett hvor rask jeg er på tastaturet så ligger tankene litt foran, så da hender det at fingrene hopper over litt og går på ordet som jeg har i tankene ;)

Jeg anser det som helt normalt ;) Det skjer i hvert fall bare når jeg skal skrive ekstra raskt, jeg ser som regel feilene, og lignende skjer aldri når jeg skriver for hånd.

Anonymous poster hash: 023a3...b38
Skrevet

Tusen takk for svar.

Hos meg skjer det oftere når jeg skriver for hånd. På tastatur er det som regel feil fordi jeg treffer feil taster osv.

Hi

Anonymous poster hash: f77d7...4e7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...