Gå til innhold

Spiser dere middag hver dag?


Anbefalte innlegg

Skrevet

.

 

Anonymous poster hash: 15562...751

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei.

 

Anonymous poster hash: b4d4c...a00

Skrevet

Alltid! Ukens middager planlegges på lørdagen, og handles inn samme dag. Jeg planlegger etter aktiviteter, og lager middagen dagen før når det trengs..

 

Anonymous poster hash: 07fd7...887

Skrevet

Nesten. Skjer kanskje 1 gang i mnd i snitt at vi dropper det pga dårlig tid.



Anonymous poster hash: 4f852...187
Skrevet

Ja, middag må vi ha hver dag.

 

Anonymous poster hash: 6a111...e27

Skrevet

Ja, føler meg helt rar i kroppen hvis jeg ikke har spist middag en dag :P

 

Anonymous poster hash: 545a2...74d

Skrevet

Ja. En sjelden gang kan den hoppes over, men veldig sjelden.



Anonymous poster hash: 5ec44...668
Skrevet

Stort sett.

Det hender en sjelden gang, at vi ikke gjør det. Da er det fordi vi skal noe like etter jobb/skole, og vi rekker det ikke.



Anonymous poster hash: 9f69c...daf
Skrevet

Ja....viktig kilde til protein og grønnsaker

Skrevet

Ja, så godt som.

 

Anonymous poster hash: 48418...6b5

Skrevet

Ja. Jeg må ha middag, jeg er ikke glad i brød. Men jeg må ikke ha potetmiddag osv hver dag.

 

Anonymous poster hash: 09714...647

Skrevet

Ja! Dere er som sier nei, hva spiser dere på den tida da? Brødskiver? Ingenting?

Skrevet

Nei, den uka barna er ikke er hjemme, spiser jeg som regel knekkebrød eller noe annet lett :)

 

Anonymous poster hash: b9a84...1e9

Skrevet

Ja! Dere er som sier nei, hva spiser dere på den tida da? Brødskiver? Ingenting?

 

Brødskiver som regel ja. Eller det som måtte passe inn i timeplanen. En pølse på bensinstasjonen kanskje.

 

Anonymous poster hash: 4f852...187

Skrevet

Ja, hver dag. Planlegger maten etter hva vi skal den dagen, altså noe kjapt de dagene vi skal rett videre på en aktivitet. 



Anonymous poster hash: 5cd3d...c9d
Skrevet

Ja, det er dagens viktigste måltid for oss.

Prøver å planlegge slik at vi spiser sunt og balansert.

 

Anonymous poster hash: dcce5...e2e

Skrevet

Jeg orker ikke alltid lage middag (pga ME)

Lager da som regel noe annet lettvint, som havregrøt, speilegg eller toast.

 

Hender også vi har feks risgrøt til å varme opp eller tilogmed en Grandiosa. Føler ikke vi har "middag" på slike dager..

 

Prøver å prioritere å orke å lage middag 😊

 

Anonymous poster hash: 76949...102

Skrevet

Ja. Vi spiser middag sammen hver dag.

Både jeg og samboer har vokst opp med familiemiddag hver dag, så for oss er det en selvfølge :)

 

Anonymous poster hash: f15b3...8ca

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...