Anonym bruker Skrevet 9. desember 2015 #1 Skrevet 9. desember 2015 . Anonymous poster hash: 15562...751
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2015 #2 Skrevet 9. desember 2015 Nei. Anonymous poster hash: b4d4c...a00
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2015 #3 Skrevet 9. desember 2015 Alltid! Ukens middager planlegges på lørdagen, og handles inn samme dag. Jeg planlegger etter aktiviteter, og lager middagen dagen før når det trengs.. Anonymous poster hash: 07fd7...887
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2015 #4 Skrevet 9. desember 2015 Nesten. Skjer kanskje 1 gang i mnd i snitt at vi dropper det pga dårlig tid. Anonymous poster hash: 4f852...187
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2015 #5 Skrevet 9. desember 2015 Ja, middag må vi ha hver dag. Anonymous poster hash: 6a111...e27
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2015 #6 Skrevet 9. desember 2015 Ja, føler meg helt rar i kroppen hvis jeg ikke har spist middag en dag Anonymous poster hash: 545a2...74d
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2015 #7 Skrevet 9. desember 2015 Ja. En sjelden gang kan den hoppes over, men veldig sjelden. Anonymous poster hash: 5ec44...668
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2015 #8 Skrevet 9. desember 2015 Stort sett. Det hender en sjelden gang, at vi ikke gjør det. Da er det fordi vi skal noe like etter jobb/skole, og vi rekker det ikke. Anonymous poster hash: 9f69c...daf
TinaK 1990 Skrevet 9. desember 2015 #9 Skrevet 9. desember 2015 Ja....viktig kilde til protein og grønnsaker
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2015 #10 Skrevet 9. desember 2015 Ja, så godt som. Anonymous poster hash: 48418...6b5
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2015 #11 Skrevet 9. desember 2015 Ja. Jeg må ha middag, jeg er ikke glad i brød. Men jeg må ikke ha potetmiddag osv hver dag. Anonymous poster hash: 09714...647
TPK Skrevet 9. desember 2015 #12 Skrevet 9. desember 2015 Ja! Dere er som sier nei, hva spiser dere på den tida da? Brødskiver? Ingenting?
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2015 #14 Skrevet 9. desember 2015 Nei, den uka barna er ikke er hjemme, spiser jeg som regel knekkebrød eller noe annet lett Anonymous poster hash: b9a84...1e9
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2015 #15 Skrevet 9. desember 2015 Ja! Dere er som sier nei, hva spiser dere på den tida da? Brødskiver? Ingenting? Brødskiver som regel ja. Eller det som måtte passe inn i timeplanen. En pølse på bensinstasjonen kanskje. Anonymous poster hash: 4f852...187
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2015 #17 Skrevet 10. desember 2015 Ja, hver dag. Planlegger maten etter hva vi skal den dagen, altså noe kjapt de dagene vi skal rett videre på en aktivitet. Anonymous poster hash: 5cd3d...c9d
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2015 #18 Skrevet 10. desember 2015 Ja, det er dagens viktigste måltid for oss. Prøver å planlegge slik at vi spiser sunt og balansert. Anonymous poster hash: dcce5...e2e
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2015 #19 Skrevet 10. desember 2015 Jeg orker ikke alltid lage middag (pga ME) Lager da som regel noe annet lettvint, som havregrøt, speilegg eller toast. Hender også vi har feks risgrøt til å varme opp eller tilogmed en Grandiosa. Føler ikke vi har "middag" på slike dager.. Prøver å prioritere å orke å lage middag 😊 Anonymous poster hash: 76949...102
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2015 #20 Skrevet 10. desember 2015 Ja. Vi spiser middag sammen hver dag. Både jeg og samboer har vokst opp med familiemiddag hver dag, så for oss er det en selvfølge Anonymous poster hash: f15b3...8ca
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå