Anonym bruker Skrevet 9. desember 2015 #1 Skrevet 9. desember 2015 Jeg har stressa og gått ganske mye i dag.... Fikk smerter/stikkinger over livmor. Er dette normalt? Kan det være tegn på graviditet? er det negativ mtp å evt abortere? Smertene er ganske konstante nå i kveld 😲 Anonymous poster hash: cec10...5c6
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2015 #2 Skrevet 9. desember 2015 Vanlig i forbindelse med graviditet. Trenger ikke ha noe med abort å gjøre. Anonymous poster hash: aacf7...dc0
Sjokoladebanan Skrevet 9. desember 2015 #3 Skrevet 9. desember 2015 Helt vanlig å ha vondter/være øm både her og der. Trenger absolutt ikke være negativt. Husker vagt jeg brukte å få vondt nederst ved skambeinet og i lysken om jeg var mye i aktivitet den første tiden. Lykke til ☺
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2015 #4 Skrevet 9. desember 2015 Oii så steg håpet enda litt. Krysser fingrene på at den satt denne gangen da. Kan gjøre så vondt det bare vil, bare det er en spire der 😉 Anonymous poster hash: cec10...5c6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå