Anonym bruker Skrevet 9. desember 2015 #1 Skrevet 9. desember 2015 Ikke lenge til mini ankommer, og jeg er førstegangs så her er alt nytt for meg.. Jeg tenker litt på dette med at babyen skal lære seg/trene seg opp til å holde hodet selv. Hvordan gjør man det? Skal man kjøpe sånn "babymatte" (ser f.eks det er en del babygym'er som har sånne firkantede matter.. men går kanskje an å kjøpe matten alene også?) og la baby ligge på magen og "øve" litt allerede fra starten av? eller er det mer noe man gjør etter hvert? Har alt vi trenger av stelleutstyr, seng, klær, babycall ogsåvidere, så nå har jeg tid til å stresse med alt annet vi kanskje får bruk for kjapt etter fødsel for å gi mini en god start på livet Anonymous poster hash: 63372...ca7
Fandens Oldemor Skrevet 9. desember 2015 #2 Skrevet 9. desember 2015 Det kan faktisk være greit å starte med det ganske tidlig, så du kan jo bare kjøpe en nå mens du fortsatt har tid og ork. IKEA har en som vi likte veldig godt; stor og fargerik med speil og diverse figurer på. Billig var den også.
TPK Skrevet 9. desember 2015 #3 Skrevet 9. desember 2015 I begynnelsen kan de ligge på et vanlig babypledd. Men de har nytte/glede av sånne matter fra ca to mnd
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2015 #4 Skrevet 9. desember 2015 Kjøpte en treningsmatte på XXL, veldig greit. Mye enklere å tørke vekk gulp og sikkel fra en sånn enn ett teppe. Anonymous poster hash: 4798d...a7c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå