Gå til innhold

Mann som truer med å svikte (sykdom)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk den i trynet at hvis vi (jeg, bhgbarn og nyfødt) får omgangssyke kunne han I HVERTFALL ikke være hjemme og hjelpe til for da blir sjefen sur fordi han er borte fra jobb. Vi har baby med kolikk og jeg blir ekstremt dårlig av omgangssyken, hadde 2 runder i fjor og ble dehydrert etc. De andre spydde 3-5 ganger, jeg spydde 15-20 ganger. Jeg sa rett ut at hvis han svikter meg da, slår jeg opp. Drastisk?

Anonymous poster hash: dc7c7...197

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du slår opp??

😂😂😂😂😂

Anonymous poster hash: 281b7...398

Skrevet

Du slår opp??

Anonymous poster hash: 281b7...398

Ja, det er selvsagt mye annet bak, men å la partneren være hjemme alene og kaste opp, med nyfødt som kanskje må på sykehus OG har kolikk? Det er grunn nok for meg, da er det jo bare et bevis på at man ikke bryr seg nok.

Skrevet

"Slått opp" med far til sine barn 😂😂😂 Fordi han måtte jobbe menst du KANSKJE får spysyka 😂😂😂

Er du 14 år eller?

Anonymous poster hash: 12980...588

Skrevet

Planlegger du å få omgangssyken?

Anonymous poster hash: ea01d...0c3
Skrevet

Hva slags superviktig jobb han han da?

Skrevet

"Slått opp" med far til sine barn Fordi han måtte jobbe menst du KANSKJE får spysyka

Er du 14 år eller?Anonymous poster hash: 12980...588

Hæ? Hva mener du? Det er ikke snakk om kanskje, men dersom. Man slår ikke opp "i tilfelle", jeg sa det bare som det er, at hvis jeg allikevel må ta hele støyten helt selv (alltid...) kan jeg like gjerne være singel ;) han forventer jo at jeg lager middag når jeg er dausjuk og at leil. er ryddet.

Skrevet

Planlegger du å få omgangssyken? Anonymous poster hash: ea01d...0c3

Jg prøver for all del å unngå det! Men går omgngssyken i barnehagen dessverre.

Skrevet

Hva slags superviktig jobb han han da?Anonymous poster hash: 12980...588

Jobben er ikke viktig, han er bare redd for sjefen, som er en sur megge. SORRY, men hun er det.

Skrevet

Jeg er faktisk enig med deg, Hi. Unntaket var hvis mannen hadde en ekstremt viktig jobb hvor ingen andre kunne gjort hans jobb akkurat de dagene, og at det ville fått store (!) følger om han ikke kunne komme på jobb akkurat de dagene. Men det er jo en promille som har slike jobber.

Om han ikke er interessert i å ta sitt ansvar for barna, da er mannen lite verdt.

Tror faktisk ikke jeg hadde greid å ta en slik kommentar fra mannen på alvor. Og jeg vil tro det er mye annet som ikke fungerer i det forholdet når mannen bryr seg så lite om din og barnas vel.

Familievernkontoret så fort som mulig, tenker jeg!

Anonymous poster hash: 583de...276
Skrevet

Hadde mannen min hadde valgt jobben sin framfor syk ektefelle og nyfødt barn, hadde det utløst en telefon til familievernkontoret og krav om terapi. Så fikk tiden vise hva veien videre ville ha blitt. 

Skrevet

Ler fordi begrepet "slå opp" i mine ører var noe vi gjorde da vi var unge ungdommer. Ikke en mor med ansvar for barn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...