Gå til innhold

Hvilken vognpose?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal til innkjøp av vår første vognpose til mini som er straks 9 mnd. Dere som har litt erfaring.. Hvilken er best? Dere som har barn på omtrent samme alder, hva slags bruker dere? (om dere bruker)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har easygrow og voksi (den i ull) synes voksi er best. Min sitter mye i vogna og vi må ha glidelåsen så langt ned for at hun skal kunne lene seg litt frem. Voksi er lettest å pakke rundt henne.

Anonymous poster hash: 57490...8ea

Skrevet

Har easygrow og voksi (den i ull) synes voksi er best. Min sitter mye i vogna og vi må ha glidelåsen så langt ned for at hun skal kunne lene seg litt frem. Voksi er lettest å pakke rundt henne.

Altså easygrow egner seg best til bare soving fordi den er trang når hun sitter.

Skrevet

Jeg er veldig glad i min voksi city pose. Den er utrolig god og varm i tillegg er det ett stort pluss at du kan stramme inn rundt hodet på barnet slik at det ikke blåser surt rundt ørene på barnet. mitt barn er i tillegg veldig stor for alderen (10mnd) å det følger med en del slik at du kan forlenge vognposen etterhvert som barnet vokser.

Skrevet

Vi har en odenwalder og en voksi - helt klar mest fornøyd med voksi posen !

Skrevet

Vil sterkt anbefale fjellpulk posen.en god sovepose for barn som er varm og god med mange valg muligheter.

Voksi er trang og glidelåsene er ræva

Skrevet

Vil sterkt anbefale fjellpulk posen.en god sovepose for barn som er varm og god med mange valg muligheter.

Voksi er trang og glidelåsene er ræva

Trang? På tide å slutte overfôringen.

Anonymous poster hash: 796f2...2ee

Skrevet

Legger flere barn i de posene hver dag vi hater de som pesten alle voksne.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...