Gå til innhold

Noen som skjønner gåten?

Anbefalte innlegg

Skrevet

42? Forplantning? Ingenting? Noen mener det ene, andre mener det andre, Eric Idle mener vel både det tredje og fjerde, mens atter andre går rundt en hel manns-/kvinnsalder uten å mene noe som helst om dette. Et skandinavisk selskap mener på sin side å ha funnet svaret på dette evige spørsmålet, og at svaret rett og slett er dem selv. I alle fall sier slagordet deres så, og de har blant annet forsøkt å lansere et produkt som skulle omgjøre alle komponenter i utrangerte iPhoner til kompost – men det viste seg at produktet ikke fantes. Det er altså dette skandinaviske selskapet vi er ute etter i dag. Virksomheten vi er på jakt etter holder det gående på fjerde tiår, og er fremdeles i vekst.

Hvilket firma skal vi til i dag?

Anonymous poster hash: 5278c...b7d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hæ?

Anonymous poster hash: aeba0...a3a

Skrevet

Beklager. Eric Idle fra Monty Python har uttalt seg? Aner ikke, men vil gjerne vite svaret 😊

Skrevet

La meg gjette - adventskalender på jobben og du vil virke lur og oppdatert uten egentlig å være det? :P

Anonymous poster hash: edcab...9bb
Skrevet

Det evige spørsmålet er hvertfall hva som er meningen med livet. Firmaet har tydeligvis svaret på dette...

Anonymous poster hash: ed986...9f8

Skrevet

Jeg fikk denne videresendt fra min søsters jobbkalender. Hun forsto ikke en dritt,og det gjør ikke jeg heller 😂

Hi

Anonymous poster hash: 5278c...b7d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...