Gå til innhold

Kjenner du noen 45 åringer som har blitt gravide?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Anonymous poster hash: f1e23...77b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, men jeg kjenner to stykker som fikk barn da de var 42 år. Begge fikk friske og raske barn.

Anonymous poster hash: 2db4a...2e1
Skrevet

Nei, eldste jeg kjenner var 38. Som jeg vet alderen på da.

Skrevet

Jeg kjenner ikke, men jeg vet om en 49 åring som ble gravid og fikk en frisk sønn for mange år siden

Anonymous poster hash: 1f443...67c
Skrevet

er ikke sikker, men moren til en jente i mine barns Bhg ser ut som om hun nærmer seg 60, så hun må jo ha vært godt oppi åra da hun fødte. Jenta er frisk og rask, hvertfall:)

Anonymous poster hash: 4eb52...1ef

Skrevet

Nei, men kjenner to på 46 :)  (til stor overraskelese for alle, inkludert dei sjølve)

Skrevet

Kjenneret par som var 48 og 50 da de overraskende fikk en attpåklatt.

Anonymous poster hash: 53ad2...e1c

Skrevet

Mammaen til en venninne fikk baby da hun var 45. Vi var 20, og dette var hennes tredje. En veldig hyggelig overraskelse 😊

Anonymous poster hash: 4333d...b65

Skrevet

Kjenner ei som fikk første da hun var 42 og andre da hun var 44, med naturmetoden. Kjenner og ei som fikk første da hun var 48, men hun fikk hjelp.

Anonymous poster hash: 7da90...8fe

Skrevet

Ja, min kusine fikk en overraskelse rett før hun ble 46. Frisk og fin datter. Da var hun allerede mormor 😊

Skrevet

Kjenner til en på den alderen. Hadde ikke kunnet bli gravid før og brukte følgelig ikke prevensjon. I overgansalderen satt den lille spira gitt!

Anonymous poster hash: b93a3...684
Skrevet

tanten min fikk sine 3 barn når hun var 45 og 49, alle 3 er friske og fine, en gutt på 6 nå og tvillingjenter på 2 :) pappan er 56 og har 3 voksene barn fra før på 24,26 og 30,så de ble født onkel og tanter :). min tante hadde ingen fra før

Anonymous poster hash: f6dfe...60a
Skrevet

Min bestemor var 48 da min mor ble født.

Anonymous poster hash: c0e9e...460
Skrevet

Jeg fikk en lillebror som 17-åring! Jeg var yngst av fire. Mamma var nesten 47 år. Naturlig og ikke planlagt. Men veldig velkommen :)

Anonymous poster hash: 100d0...2ca

Skrevet

Jepp. Dte var hennes femte barn.

Hun var frisk og sprek under hele svangerskapet, alt gikk bra. I dag er hun en aktiv nor til en seksåring, hun står ikke tilbake for mødrene som er i tjue- og treveåra.

Anonymous poster hash: ac12e...4ec
Skrevet

Ja kjenner en dame på 44 som nettopp har fått sitt første barn. Vet også om en dame som var 49 da hun fikk sitt første barn:)

Skrevet

Kom på en dame til som var 46/47 da hun fikk barn!

Skrevet

Jeg fikk min fjerde da jeg var 42. Brukte p - piller, men hadde hatt spysjuken.

Anonymous poster hash: 5370a...786

Skrevet

Ja, min bestemor. Gravid første gang da hun var 16 og siste da hun var 45. (Det siste barnet levde bare noen få dager etter at det ble født da.)

Anonymous poster hash: cb6b8...8b9
Skrevet

Ja, to.

Den ene ved sexmetoden, den andre ved eggdonasjon og IVF.

Anonymous poster hash: 872d3...cd3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...