Gå til innhold

den der berømte natrontesten???

Anbefalte innlegg

Skrevet

er det noen som har prøvd denne og at det faktisk har stemt? for er vel slik at det er antidiuretisk hormon som regulerer utskillelsesn av urin osv, hvordan kan dette påvirke urinen i forhold til kjønn?

hva er det de forskjellige babyene utskiller som gjør at natron kan reagere på det, evt ikke reagere på det?

går jeg for dypt? er det vitenskapelig bevist?

Anonymous poster hash: b3f54...018
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva er natrontesten? Aldri hørt om. Nå er jeg gravid og vet kjønn, så det kan jo være gøy å se om det stemmer.

Anonymous poster hash: eb1ce...07c

Skrevet

Hva er natrontesten? Aldri hørt om. Nå er jeg gravid og vet kjønn, så det kan jo være gøy å se om det stemmer.

du skal ta en kopp med ca to ss Natron i, så skal du tisse i den. om det bruser, bobler osv er det gutt, om det ikke skjer noe blir det jente. vistnok. stikk å prøv så får jeg høre:)

Skrevet

du skal ta en kopp med ca to ss Natron i, så skal du tisse i den. om det bruser, bobler osv er det gutt, om det ikke skjer noe blir det jente. vistnok. stikk å prøv så får jeg høre:)

Ok. En tom kopp med kun natron da? Må ta det senere, er på vei ut nå.

Skrevet

Ok. En tom kopp med kun natron da? Må ta det senere, er på vei ut nå.

riktig

Anonymous poster hash: b3f54...018

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...