EnUndreneMor Skrevet 9. desember 2015 #1 Skrevet 9. desember 2015 beste tehjulsvogn? og hvorfor? ønsker trehjulsvogn/joggevogn med store hjul. helst full liggestilling i sportsdelen, og at det er bag til nyfødtstadiet.
EnUndreneMor Skrevet 9. desember 2015 Forfatter #3 Skrevet 9. desember 2015 (endret) City elite. Helt genial. har sett på den, men den har ganske små hjul? hvorfor mener du den er genial? Endret 9. desember 2015 av EnUndreneMor
Gjest Sekretøsa Skrevet 9. desember 2015 #4 Skrevet 9. desember 2015 Åja, hvorfor.... Jeg vet ikke. Bare føler den har alt! Lett og trille, superenkel å legge sammen (med en hånd), kan låse fremhjulet på 2 sekunder. Stor kalesje, med vindu. Eneste minuset er at man ikke kan ha barnet mot seg når man bruker sportsdelen
Gjest Sekretøsa Skrevet 9. desember 2015 #5 Skrevet 9. desember 2015 City elite. Helt genial. har sett på den, men den har ganske små hjul? hvorfor mener du den er genial? Små og små. Den har ikke joggevogn-størrelse, men funker helt fint til å jogge med likevel.
EnUndreneMor Skrevet 9. desember 2015 Forfatter #6 Skrevet 9. desember 2015 City elite. Helt genial.har sett på den, men den har ganske små hjul? hvorfor mener du den er genial? Små og små. Den har ikke joggevogn-størrelse, men funker helt fint til å jogge med likevel. den rister ikke veldig da når den har små hjul?
Gjest Sekretøsa Skrevet 9. desember 2015 #7 Skrevet 9. desember 2015 City elite. Helt genial.har sett på den, men den har ganske små hjul? hvorfor mener du den er genial?Små og små. Den har ikke joggevogn-størrelse, men funker helt fint til å jogge med likevel. den rister ikke veldig da når den har små hjul? Litt i skogen, men ikke på asfalten syns jeg
♥(¯`°•.¸Skal jeg? Ja¸.•°´¯)♥ Skrevet 31. januar 2016 #9 Skrevet 31. januar 2016 TFK er ei fantastisk vogn med store hjul, er stødig og god :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå