Anonym bruker Skrevet 9. desember 2015 #1 Skrevet 9. desember 2015 Møtte på en mamma i barnehagen i dag, og da det er mørkt ute hadde jeg på refleks. Jenta hennes spurte hvorfor jeg hadde refleks, og jeg svarte at jeg ville at bilene skulle se meg i mørket. Så sier mamman, midt i barnehagen, med masse barn rundt: "du trenger jo ikke refleks selv om du har på ungene det!" Jeg svarer at jeg jo helst faktisk vil at bilene skal se meg, og at jeg dessuten vil være ett godt eksempel for andre store og små. Hun svarer at hjemme hos henne var det hun som var sjef, så når hun sa at ungene skal ha på refleks så måtte de det, uten at hun selv trengte det! Jeg ble litt paff, for i mange sammenhenger så stemmer jo det - vi voksne er jo sjefen hjemme, men akkurat når det kommer til refleks, sykkelhjelm, bilbelte osv så tenker jeg det faktisk er viktig at vi voksne går fram som gode eksempel! I allefall å stå å si dette høyt foran alle ungene i barnehagen - unødvendig syntes jeg... Anonymous poster hash: 0b3b2...bd9
*Miss Marple* Skrevet 9. desember 2015 #2 Skrevet 9. desember 2015 Så fordi hun er sjef (!!!) er hun selvlysende? Dumme mennesker finnes overalt, alt man tilfeldigvis er mor forandrer dessverre ikke det.
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2015 #3 Skrevet 9. desember 2015 Hun hørtes rett og slett mindre intelligent ut ja. Anonymous poster hash: 84160...3f3
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2015 #4 Skrevet 9. desember 2015 Jeg hadde ledd. Og spurt om hun var selvlysende. Herlighet! Anonymous poster hash: f9c3c...c36
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2015 #5 Skrevet 9. desember 2015 Da skulle du fortalt henne at det hjelper lite å være sjef når man bli meiet ned av en bil....... Anonymous poster hash: 73765...20b
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2015 #6 Skrevet 9. desember 2015 Treåringen min forklarte henne at ingen er selvlysende, og at bilen ikke bryr seg om man er stor eller liten 😁 hun snøfta bare og tok med seg jenta si ut 😜 Så hun fikk da høre sannheten, men jeg ble bare så paff over hvor dum voksne mennesker kan være! Anonymous poster hash: 0b3b2...bd9
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2015 #7 Skrevet 9. desember 2015 Utrolig smart treåring. Anonymous poster hash: f6b48...1dd
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2015 #8 Skrevet 9. desember 2015 Haha! Treåringen din er iallfall smartere enn denne damen! Er det mulig...Noen er så tett i pappen at det er skummelt..:/ Anonymous poster hash: 99910...58a
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2015 #9 Skrevet 9. desember 2015 For en kul treåring du har! Jeg fifler med en idé om å rulle ned vinduet og pælme reflekser etter alle de dumme voksenmenneskene jeg kjører forbi på min vei rundt i byen på morgenen. De tror nemlig at svarte klær er selvlysende! Anonymous poster hash: f314b...cad
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2015 #10 Skrevet 9. desember 2015 Det er bare så utrolig hvor dårlig noen juger. Anonymous poster hash: 94997...48c
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2015 #11 Skrevet 9. desember 2015 Det er bare så utrolig hvor dårlig noen juger. Anonymous poster hash: 94997...48c Enig, kul historie, men klarer ikke tro på at det er sant. Jeg møternmyemfolkmbåde privat, jobbsammenheng og ellers rundt om, men har til gode å møte noen så dumme...på så mange måter, denne historien er ikke overbevisende nok, verken den mora eller treåringen. Anonymous poster hash: b1ce4...f8b
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2015 #12 Skrevet 9. desember 2015 Det er bare så utrolig hvor dårlig noen juger. Anonymous poster hash: 94997...48c Enig, kul historie, men klarer ikke tro på at det er sant. Jeg møternmyemfolkmbåde privat, jobbsammenheng og ellers rundt om, men har til gode å møte noen så dumme...på så mange måter, denne historien er ikke overbevisende nok, verken den mora eller treåringen. Anonymous poster hash: b1ce4...f8b Jeg jobber i barnehage og tror gjerne at dette er en sann historie. Jeg hører mye dummere ting enkelte foreldre lirer av seg Anonymous poster hash: 73765...20b
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2015 #13 Skrevet 9. desember 2015 Jeg tror også på dette. Har ei på 2,5 som kunne sagt det samme, og jeg vet om minst tre mødre som kunne funnet på å si lignende ting som denne moren. Anonymous poster hash: 7d4f0...d12
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå