Gå til innhold

Hva synes dere om navnet Inngjerding?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Min mormor het det og jeg liker det veldig godt. Mannen er heller ikke fremmed for det, spesielt ikke hvis vi kombinerer det med et litt nyere navn også. Så hvilke navn passer til?:)

 

Anonymous poster hash: 24344...4f8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Stårfé?

 

Anonymous poster hash: 3e59f...afe

Skrevet

Haha, herregud 🙈

Skulle stå Ingjerd!

 

HI

 

Anonymous poster hash: 24344...4f8

Skrevet

Ingjerd er fint. Ingen grunn til å forsemre det med mellomnamn.

Skrevet

Min gamle tante skrev seg for Ingerd. Jeg syns det er litt mer elegant uten j.

 

Anonymous poster hash: 29454...b72

Skrevet

Var hun budeie?



Anonymous poster hash: c7b4d...4ae
Skrevet

Vet om ei Ingjerd i 30-årene. Fint navn!



Anonymous poster hash: a5629...580
Skrevet

 

Var hun budeie?

 

Anonymous poster hash: c7b4d...4ae

Nei. Hun var en meget dekadent byfrue.

 

Anonymous poster hash: 29454...b72

Skrevet

Hehehe, etter overskriften lurte jeg å hva som skulle gjerdes inn... Men Ingjerd er fint, og står egentlig fint alene. Hvis dere vil ha et navn til ville jeg gått for noe kort,enkelt og klassisk. Marie kanskje?



Anonymous poster hash: 55ef0...934
Skrevet

Liker det, og syns det er flott alene.

Skrevet

 

 

Var hun budeie?

 

Anonymous poster hash: c7b4d...4ae

Nei. Hun var en meget dekadent byfrue.

 

Anonymous poster hash: 29454...b72

Nå var det vel meg hun spurte... Men nei, hun var ikke det:)

 

HI

 

 

Anonymous poster hash: 24344...4f8

Skrevet

Helt ok, liker det bedre enn navn som slutter på -borg og -hild. Men synes Ingvild og Ingrid er superfine, hvis man kan kalle opp, men gjøre litt endring..

 

Forslag til to navn:

 

Ingjerd Helene

Ingjerd Eline

Ingjerd Marie

Ingjerd Sofie

Ingjerd Kristine

Ingjerd Amalie

Ingjerd Andrea

Ingjerd Alvilde

Ingjerd Elise

Ingjerd Elvira

Ingjerd Emilie

Ingjerd Synnøve

Ingjerd Othilie

Ingjerd Maria

Ingjerd Kornelia

 

Ada Ingjerd

Live Ingjerd

Ylva Ingjerd

Anna Ingjerd

Nora Ingjerd

Sara Ingjerd

Nellie Ingjerd

Millie Ingjerd

Synne Ingjerd

 

Ville helst brukt Ingjerd som navn nummer to, siden jeg ikke synes det er aller finest. Men føler det er flere navn som passer etter enn foran, da.

 

Anonymous poster hash: 9e7e7...eb1

Skrevet

Helt ok, liker det bedre enn navn som slutter på -borg og -hild. Men synes Ingvild og Ingrid er superfine, hvis man kan kalle opp, men gjøre litt endring..

 

Forslag til to navn:

 

Ingjerd Helene

Ingjerd Eline

Ingjerd Marie

Ingjerd Sofie

Ingjerd Kristine

Ingjerd Amalie

Ingjerd Andrea

Ingjerd Alvilde

Ingjerd Elise

Ingjerd Elvira

Ingjerd Emilie

Ingjerd Synnøve

Ingjerd Othilie

Ingjerd Maria

Ingjerd Kornelia

 

Ada Ingjerd

Live Ingjerd

Ylva Ingjerd

Anna Ingjerd

Nora Ingjerd

Sara Ingjerd

Nellie Ingjerd

Millie Ingjerd

Synne Ingjerd

 

Ville helst brukt Ingjerd som navn nummer to, siden jeg ikke synes det er aller finest. Men føler det er flere navn som passer etter enn foran, da.

 

Anonymous poster hash: 9e7e7...eb1

Enig i at både Ingrid og Ingvild er flotte :) liker også Inghild veldig god! Takk for mange fine tips, Live og Ylva skal jeg foreslå for mannen!

 

 

Anonymous poster hash: 24344...4f8

Skrevet

Vi har en inngjerding til hestene, en inngjerding til kyrne og neste år skal vi søke om å få lage inngjerding til sauene på seteren.

Neida, tuller bare med er det virkelig et navn?

 

Anonymous poster hash: a7a6f...e21

Skrevet

Hehe..leste ikke svarene. Ingjerd er ok det;)

 

Anonymous poster hash: a7a6f...e21

Skrevet

Fysj..... Ikke bra på et lite barn!! Er du 80 år er det greit

 

Anonymous poster hash: 63d6f...606

Skrevet

Liker det ikke, men om dere må/ vil bruke det hadde jeg ikke tatt dobbelnavn. Navnet er tungt nok i seg selv. Du vil ikke at ungen skal føle seg bundet av navnet, litt inngjerdet på en måte...

 

Anonymous poster hash: 163e4...524

Gjest Hercule Poirot
Skrevet

Fysj..... Ikke bra på et lite barn!! Er du 80 år er det greit

 

Anonymous poster hash: 63d6f...606

Husk at et menneske kun er barn en svært liten del av livet. Heller et voksent navn på et barn enn et sukkersøtt dillenavn på en voksen.

 

Ingjerd er flott, og bør stå alene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...