Anonym bruker Skrevet 9. desember 2015 #1 Skrevet 9. desember 2015 Min mormor het det og jeg liker det veldig godt. Mannen er heller ikke fremmed for det, spesielt ikke hvis vi kombinerer det med et litt nyere navn også. Så hvilke navn passer til? Anonymous poster hash: 24344...4f8
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2015 #2 Skrevet 9. desember 2015 Stårfé? Anonymous poster hash: 3e59f...afe
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2015 #3 Skrevet 9. desember 2015 Haha, herregud 🙈 Skulle stå Ingjerd! HI Anonymous poster hash: 24344...4f8
☆☆☆ Skrevet 9. desember 2015 #4 Skrevet 9. desember 2015 Ingjerd er fint. Ingen grunn til å forsemre det med mellomnamn.
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2015 #7 Skrevet 9. desember 2015 Min gamle tante skrev seg for Ingerd. Jeg syns det er litt mer elegant uten j. Anonymous poster hash: 29454...b72
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2015 #8 Skrevet 9. desember 2015 Var hun budeie? Anonymous poster hash: c7b4d...4ae
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2015 #9 Skrevet 9. desember 2015 Vet om ei Ingjerd i 30-årene. Fint navn! Anonymous poster hash: a5629...580
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2015 #10 Skrevet 9. desember 2015 Var hun budeie? Anonymous poster hash: c7b4d...4ae Nei. Hun var en meget dekadent byfrue. Anonymous poster hash: 29454...b72
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2015 #11 Skrevet 9. desember 2015 Hehehe, etter overskriften lurte jeg å hva som skulle gjerdes inn... Men Ingjerd er fint, og står egentlig fint alene. Hvis dere vil ha et navn til ville jeg gått for noe kort,enkelt og klassisk. Marie kanskje? Anonymous poster hash: 55ef0...934
SuperFries Skrevet 9. desember 2015 #12 Skrevet 9. desember 2015 Liker det, og syns det er flott alene.
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2015 #13 Skrevet 9. desember 2015 Var hun budeie? Anonymous poster hash: c7b4d...4ae Nei. Hun var en meget dekadent byfrue. Anonymous poster hash: 29454...b72 Nå var det vel meg hun spurte... Men nei, hun var ikke det:) HI Anonymous poster hash: 24344...4f8
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2015 #16 Skrevet 9. desember 2015 Helt ok, liker det bedre enn navn som slutter på -borg og -hild. Men synes Ingvild og Ingrid er superfine, hvis man kan kalle opp, men gjøre litt endring.. Forslag til to navn: Ingjerd Helene Ingjerd Eline Ingjerd Marie Ingjerd Sofie Ingjerd Kristine Ingjerd Amalie Ingjerd Andrea Ingjerd Alvilde Ingjerd Elise Ingjerd Elvira Ingjerd Emilie Ingjerd Synnøve Ingjerd Othilie Ingjerd Maria Ingjerd Kornelia Ada Ingjerd Live Ingjerd Ylva Ingjerd Anna Ingjerd Nora Ingjerd Sara Ingjerd Nellie Ingjerd Millie Ingjerd Synne Ingjerd Ville helst brukt Ingjerd som navn nummer to, siden jeg ikke synes det er aller finest. Men føler det er flere navn som passer etter enn foran, da. Anonymous poster hash: 9e7e7...eb1
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2015 #18 Skrevet 9. desember 2015 Helt ok, liker det bedre enn navn som slutter på -borg og -hild. Men synes Ingvild og Ingrid er superfine, hvis man kan kalle opp, men gjøre litt endring.. Forslag til to navn: Ingjerd Helene Ingjerd Eline Ingjerd Marie Ingjerd Sofie Ingjerd Kristine Ingjerd Amalie Ingjerd Andrea Ingjerd Alvilde Ingjerd Elise Ingjerd Elvira Ingjerd Emilie Ingjerd Synnøve Ingjerd Othilie Ingjerd Maria Ingjerd Kornelia Ada Ingjerd Live Ingjerd Ylva Ingjerd Anna Ingjerd Nora Ingjerd Sara Ingjerd Nellie Ingjerd Millie Ingjerd Synne Ingjerd Ville helst brukt Ingjerd som navn nummer to, siden jeg ikke synes det er aller finest. Men føler det er flere navn som passer etter enn foran, da. Anonymous poster hash: 9e7e7...eb1 Enig i at både Ingrid og Ingvild er flotte liker også Inghild veldig god! Takk for mange fine tips, Live og Ylva skal jeg foreslå for mannen! Anonymous poster hash: 24344...4f8
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2015 #19 Skrevet 9. desember 2015 Vi har en inngjerding til hestene, en inngjerding til kyrne og neste år skal vi søke om å få lage inngjerding til sauene på seteren. Neida, tuller bare med er det virkelig et navn? Anonymous poster hash: a7a6f...e21
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2015 #20 Skrevet 9. desember 2015 Hehe..leste ikke svarene. Ingjerd er ok det;) Anonymous poster hash: a7a6f...e21
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2015 #21 Skrevet 9. desember 2015 Fysj..... Ikke bra på et lite barn!! Er du 80 år er det greit Anonymous poster hash: 63d6f...606
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2015 #22 Skrevet 9. desember 2015 Liker det ikke, men om dere må/ vil bruke det hadde jeg ikke tatt dobbelnavn. Navnet er tungt nok i seg selv. Du vil ikke at ungen skal føle seg bundet av navnet, litt inngjerdet på en måte... Anonymous poster hash: 163e4...524
Gjest Hercule Poirot Skrevet 9. desember 2015 #23 Skrevet 9. desember 2015 Fysj..... Ikke bra på et lite barn!! Er du 80 år er det greit Anonymous poster hash: 63d6f...606 Husk at et menneske kun er barn en svært liten del av livet. Heller et voksent navn på et barn enn et sukkersøtt dillenavn på en voksen. Ingjerd er flott, og bør stå alene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå