Gå til innhold

Sex - hvordan formidle det for mannen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har vært sammen i nesten 6 år, og har, ærlig sagt, hatt mye kjedelig sex, mest på grunn av mannen som ikke ønsket å si hva han likte og ikke var interessert i å finne ut hva jeg likte. Her var det enten vanlig eller omvendt misjonær, litt fikling med fingrene i 30 sekunder og ferdig. Uten noe særlig entusiasme, begjær osv. For 2 uker siden var han litt brisen på vin og ga meg virkelig "time of your life"-forestilling på 2 timer med alle mulige stillinger, gikk ned på meg for første gang i vårt forhold, viste følelser og begjær og var den perfekte elskeren. I alder av 35 år, etter å ha hatt en del partnere som singel, var denne den beste sexen jeg har hatt noen gang. Jeg ble veldig glad og lot ham vite at han ga meg den beste opplevelsen noensinne og at jeg var veldig fornøyd. Virket som om han også var veldig fornøyd og imponert over seg selv. Men... 1 uke senere, da vi hadde oss, var det tilbake til samme gamle. Litt fikling med fingrene, ingen berøring nesten, 5 minutter og ferdig. Er det greit av meg å nevne for mannen at, siden jeg vet hva han kan, så er jeg ikke interessert i å ha kjedelig sex som jeg ikke har noe utbytte av? Hvordan formidle på en pen måte at jeg ønsker reprise av denne "forestillingen" for 2 uker siden, og at jeg ikke lenger ønsker kjedelig misjonærsex med kun ut-og-inn?

Anonymous poster hash: c8110...16a
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Drikke litt vin litt oftere 😎

Anonymous poster hash: 3a54c...0db

Skrevet

Tipper du ble veldig overassket😊 Vi har det likt, bare med null bra sex ever! Vet ikke hva du skal si til han jeg.

Anonymous poster hash: 11f7c...96a

Skrevet

Hva er omvendt misjonær?

Anonymous poster hash: 13ea5...d93
Skrevet

Hva om du fokuserer på det som var bra den kvelden? Si at du tenker på sexen dere hadde den kvelden, og at "det var så deilig når du ..... " . Det kan lett være sårt hvis du går til angrep på hele sexlivet dere har hatt til nå ved å si at du ikke gidder sånn og sånn lenger.

Anonymous poster hash: 67c8d...727

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...