Gå til innhold

Leser du trådene som omhandler temaene, Elskere og utroskap?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og tenker du litt ekstra gjennom forholdet mellom deg selv og din partner?

- Og streifer tanken om at " tenk om noen skriver om mitt forhold og min partner " osv.?

Det virker nesten som at " alle " ligger med " alle " snart, og at sannsynligheten for at en av partene i et forhold er utro med noen andre, er sånn ca. 79,5 % tilstede... ?

Bare jeg som tenker sånn?

Greit nok å være enige om å leve i åpent et forhold osv., (og kanskje heller det, fremfor å luske bak ryggen til sin partner / ektefelle ) - men hvor bra er egentlig for partene over lengre tid?

Er det aldri noen som " taper " på dette?

Anonymous poster hash: bfab6...b92
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sex er godt. Kan ikke se at det å ha sex med andre, når en er åpen om det med partner, er skadelig?

Men ellers, ja, enig. Virker som om mange er utro. Da er det bedre å være åpen om det.

Anonymous poster hash: 084f2...ec6
Skrevet

Interesserer meg lite for de trådene og har faktisk aldri lurt på om de kunne omhandle vårt forhold. Han har aldri gitt meg grunn til å tvile på hans troskap så kaster ikke bort kalorier på å tenke i de baner... Kall meg gjerne naiv, men jeg er lykkelig i mitt forhold.

Anonymous poster hash: dd0a5...175

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Jeg tror ikke han er utro. Jeg vet han har vært det. Men jeg kan ikke la disse trådene styre hva jeg skulle tenke om han er det nå

Skrevet

Eg les dei innimellom, ein del av dei er god underholdning sjølv om det er nedslåande korleis enkelte lever sine liv.

Urtrpskapen er det einaste normale i desse trådane, galskapen ligg i kontrollen over partneren og mistrua dette representerar. Det er ikkje sjeldan eg tenker at det neimen ikkje er rart at mannen det er snakk om er utro, han har jo ingen ting å tape sidan han alt blir straffa for utroskap parteren tenker han kanskje har begått eller kjem til å begå i framtida.

Utroskapstrådar som omhandlar normale folk unngår eg, når det virkelighetsfjærne er fråverande blir kun det deprimerande att.

Skrevet

Jeg oppretter noen av disse trådene i og med at jeg lever i et åpent forhold og har et rikt sexliv utenom ekteskapet.

Så ja, jeg er interessert i temaet. :-)

Anonymous poster hash: cfa3a...0b5

Skrevet

Jeg oppretter noen av disse trådene i og med at jeg lever i et åpent forhold og har et rikt sexliv utenom ekteskapet.

Så bra! Da er det noen som kan svare på HIs påstand om at de som har sex med andre enn partner i et åpent forhold tar skade av det?

Skrevet

Så bra! Da er det noen som kan svare på HIs påstand om at de som har sex med andre enn partner i et åpent forhold tar skade av det?

Hehe. Ja, jeg er SKIKKELIG skadet!

Neida, sex har alltid vært veldig viktig for meg. Slik vi har det, får jeg nå oppfylt alle mine seksuelle fantasier.

Jeg vil påstå at jeg er mye lykkeligere og gladere nå enn før vi ble enige om åpent forhold. Kan sikkert ha noe med at jeg før dette ikke hadde hatt sex på 5 år.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...