februarprins2013 Skrevet 10. desember 2015 #26 Skrevet 10. desember 2015 Sikkert mange som ikke liker disse navnene, men det viktigste er jo at vi liker dem selv. Vi har fem navn som vi har blitt enige om kan brukes - det har vært ekstremt vanskelig forid vi har så ulik smak: Peder Nils Johannes Håkon Sverre. Rangér :-) Anonymous poster hash: 1fcc7...f38 Peder : nydelig Nils : helt greit Johannes : favoritten her håkon : begynner og bli lei Sverre : Nydelig Hadde valgt Johannes,Peder eller Sverre av disse
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2015 #27 Skrevet 10. desember 2015 Håkon eller Sverre! Anonymous poster hash: df36e...64c
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2015 #28 Skrevet 10. desember 2015 Peder Johan 😉 Nils Sverre Håkon De 3 øverste var mine topp 3 da jeg fikk gutt. Anonymous poster hash: f1715...b83
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2015 #30 Skrevet 10. desember 2015 Johannes er nydelig. Peder er tøft! Håkon er flott men litt oppbrukt for tiden syns jeg. Sverre og Nils er jeg ikke så glad i. Anonymous poster hash: b9bc5...bbb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå