Gå til innhold

Når pynter du juletreet??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har ett nydelig kunstig juletre og jeg er fristet til å snart ta det frem....... lenger enn langt til lille julaften....

Anonymous poster hash: 81e8c...489

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg skal pynte det enten i morgen eller fredag, må se hva jeg rekker. Men elsker juletreet mitt, og all pynten.

Skrevet

Pyntet igår:) lukter nydelig jul her nå:)

Vil du pynte så kjører du på:)

Skrevet

Vi pynter helgen før jul. Har alltid hatt tradisjon på å pynte lille julaften, men det er så mye som skjer den dagen at det er mye koseligere å kunne pynte i ro og mak noen dager før :) 

Skrevet

Pynter en uke før julaften, i forbindelse med helg🎄

Skrevet

Siden julen starter julaften, pynter vi alltid lille julaften etter at barna er i seng. Det er så magisk å se dem våkne til julepyntet hus julaften :)

Skrevet

Pynter 22-23.12. Liker ikke å pynte før vi har begynt på ferie.

Skrevet

Vi pynter 22 desember:)

Anonymous poster hash: f05a1...a3b

Skrevet

Har vert framme siden første advent.

Anonymous poster hash: b7192...32b
Skrevet

Lille julaften er det tidligste vi pynter treet. Det er et juletre - ikke et adventstre.

Anonymous poster hash: 9f74f...912
Skrevet

vi pynter neste helg tenker jeg. da skal huset vaskes og det avsluttes med juletrepynting. 

Anonymous poster hash: 0468e...d36
Skrevet

Lille julaften er det tidligste vi pynter treet. Det er et juletre - ikke et adventstre.

Vårt juletre kan også brukes i adventstiden. Det har vi bestemt, og det er helt greit og fint. Ingen som kan si noe på det.

Anonymous poster hash: 3dd59...c80

Skrevet

Anonymous poster hash: 9f74f...912

Noen av oss liker å ha julepynt rundt oss når vi faktisk er i julemodus med julehandel, baking, forventninger og julemusikk.

Akkurat som jeg ikke skjønner når folk har juletre og julepynt langt uti januar når ferien er over, nytt år etc ....deal with it

Anonymous poster hash: 12ff7...f7c

Skrevet

Vi pynter det den 22.desember :)

Anonymous poster hash: f330f...576

Skrevet

Egentlig 23. Des. Men i år reiser vi bort i romjulen så for å få litt glede av dette treet pynter vi det litt før i år. Mandag eller tirsdag før jul tenker jeg.

Skrevet

Helga før julaften, så vi pynter det neste helg.

Anonymous poster hash: a3b2b...776
Skrevet

Sisye søndag i advent pyntes treet her. Liker å bruke lillejulaften til bare førjulskosing :)

Skrevet

Vanligvis lille julaften, men i år blir det en dag tidligere pga jobb.

Skrevet

søndagen før :) jobber vanlig på 23 desember, så da orker jeg ikke og stresse med det

Skrevet

Vanligvis på lille julaften, men o år vurderer vi å pynte helgen før julaften.

Anonymous poster hash: c8ee1...d15

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...