Gå til innhold

Barn på 4.5 år og sykkelvogn...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har lyst å kjøpe sykkelvogn. Den vil mest brukes når vi er på lengre gåturer. Hun blir sliten etter et par timer gåing, og jeg kan ha sekk med mat og drikke og klær i vogna.

Dumt eller hva tenker dere?

Anonymous poster hash: 5d9da...43f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor skal du ha sykkelvogn når du ikke skal sykle?

De vognene er ganske brede.

Hadde helller kjøpt en bæremeis eller en smalere vogn med "terrenghjul"

Anonymous poster hash: 7e98c...53b
Skrevet

Du tenker på en kombivogn? Slik du kan bruke både på sykkel og å trekke? Jeg syns det høres ut som en veldig god idé. Da er det lettere for dere å komme dere ut på tur. Lettere å motivere barnet til å bli med om han kan sitte i vognen om han blir sliten. Det er lettere å dra på en vogn en å bære på rygg. Og du kan pakke ting dere trenger med på turen i vognen. Go for it! 👍

Skrevet

Du tenker på en kombivogn? Slik du kan bruke både på sykkel og å trekke? Jeg syns det høres ut som en veldig god idé. Da er det lettere for dere å komme dere ut på tur. Lettere å motivere barnet til å bli med om han kan sitte i vognen om han blir sliten. Det er lettere å dra på en vogn en å bære på rygg. Og du kan pakke ting dere trenger med på turen i vognen. Go for it! 👍

Jeg tenker på sånn Nordic cab type. Som både kan henges etter sykkel og kan trilles.

Anonymous poster hash: 5d9da...43f

Skrevet

Hvis du mener en du skal kunne bruke til forskjellige formål, så er det jo noe helt annet. Men som gå/joggevogn alene vil jeg ikke anbefalt en sykkelvogn.

Vi hadde nordic cab. Fungerte fint både som sykkeltralle og pulk. Vi brukte den av og til som vogn også, men ikke mye.

Anonymous poster hash: 7e98c...53b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...