Anonym bruker Skrevet 9. desember 2015 #1 Skrevet 9. desember 2015 En kollega gav utrykk for at han er svært tiltrukket av meg på julebordet. Jeg må jo innrømme at jeg kjenner litt på dette jeg også. Hverken han eller mannen min er fremmed for å ha sex alle tre. Jeg og mannen har med unntak av noen ONS i fylla i tenårene aldri hatt sex med andre. Jeg har ikke romantiske følelser for kollegaen og han er ikke en aktuell ny partner. Men er dette oppskrift på katastrofe? Gutta er som sagt for begge to, jeg er den som må bestemme meg. Anonymous poster hash: ddf59...f61
Iiiiik Skrevet 9. desember 2015 #2 Skrevet 9. desember 2015 Hvis dere skal utfordre ekteskapets rammer, ville jeg nok valgt noe enklere enn en kollega. Hva hvis han blir virkelig forelsket i deg? Hva hvis det er helt fantastisk for deg? Hva hvis det blir skikkelig mislykket? Uansett hvordan det blir, må du møte denne mannen på jobb daglig. Du må kunne se ham ved lunchen og vite at han har sett deg, smakt deg og nytt deg. Jeg synes det høres ut som en dårlig ide, helt klart!
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2015 #3 Skrevet 9. desember 2015 Dette er oppskriften på katastofe.. Anonymous poster hash: ef71b...f9e
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2015 #4 Skrevet 9. desember 2015 Ikke velg en kollega til et slikt formål, det vil kunne ødelegge altfor mye! Anonymous poster hash: 631e4...cb0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå