Anonym bruker Skrevet 9. desember 2015 #1 Skrevet 9. desember 2015 Har ingen interesse av å bruke mykje pengar på fancy interiør. Siste kupp er eit blått mammut IKEA skap uten ei einaste ripe, ser nytt ut! Har ellers funnet mange gamle 80-talls kommodar vi pussar ned, for så å male i gøye fargar. Blant anna turkis! Meldte meg inn i "vi som er hekta på interiør" på Facebook for inspirasjon, men gud bedre altså. Lysfat, lysfat med hjortefigurar i gull sølv and you name it! Er så mykje kjekkare å lage sjølv eller finne gamle skattar folk ikkje ser verdien av å ønsker då å gje vekk. Smaken er heldigvis som baken, delt😊 Anonymous poster hash: 99524...e07
Iiiiik Skrevet 9. desember 2015 #2 Skrevet 9. desember 2015 Ha ha, jeg trodde du skulle gi bort elskeren din på Finn.no Ellers er jeg enig når det gjelder gruppa på FB, det er ikke noe for meg heller. Vi har lagt ut diverse på "Gis bort" og har blitt kvitt mye som er fullt brukbart, men som vi ikke trengte lenger. Veldig godt å se at andre kan ha glede av det.
Gjest Muji81 Skrevet 9. desember 2015 #3 Skrevet 9. desember 2015 Ha ha, jeg trodde du skulle gi bort elskeren din på Finn.no Ellers er jeg enig når det gjelder gruppa på FB, det er ikke noe for meg heller. Vi har lagt ut diverse på "Gis bort" og har blitt kvitt mye som er fullt brukbart, men som vi ikke trengte lenger. Veldig godt å se at andre kan ha glede av det. Haha, denne lo jeg godt av.
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2015 #4 Skrevet 9. desember 2015 Ha ha, jeg trodde du skulle gi bort elskeren din på Finn.no Ellers er jeg enig når det gjelder gruppa på FB, det er ikke noe for meg heller. Vi har lagt ut diverse på "Gis bort" og har blitt kvitt mye som er fullt brukbart, men som vi ikke trengte lenger. Veldig godt å se at andre kan ha glede av det. Det trodde jeg også🙈 Anonymous poster hash: 45b4e...332
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2015 #5 Skrevet 9. desember 2015 Den gruppa på FB er jo bare tragisk. Burde hete vi som elsker siste trend innen pynteræl. Er medlem fordi det er gøy å se hvor latterlige folk er. Seeeee jeg har koselig førjulsstemning i stua. To kubbelys og noen glassengler. 😂😂😂 Anonymous poster hash: cc6bb...a3b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå