Anonym bruker Skrevet 9. desember 2015 #1 Skrevet 9. desember 2015 Datteren min er nå frisk etter forkjølelsen men jeg har blitt forkjøla, er det greit å ta henne med eller burde jeg ikke dra dit når jeg er forkjøla? Anonymous poster hash: 18881...e15
TPK Skrevet 9. desember 2015 #2 Skrevet 9. desember 2015 Litt forkjøla er vel alle nå for tida. Kan ikke isolere seg helt heller. Men er det mye snørr og hosting bør du kanskje revurdere det. Og vær nøye med hygienen selvsagt, nys i albuen, vask hender etter du har snytt deg osv
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2015 #3 Skrevet 9. desember 2015 Jeg leverer småtten i bhg selvom jeg hoster og snufser litt selv, men er påpasselig med å bruke desiskum på vei inn (og ut!) derifra. De har det hengende i en holder høyt oppe i garderoben - det er gull! Anonymous poster hash: a0f2d...522
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2015 #4 Skrevet 9. desember 2015 Så lenge du tar de vanlige forholdsreglene man alltid tar, så ser jeg ikke noe problem med det. (Nyser/hoster i albuekroken), blåser nesen. Sørger for at hendene er rene osv.) Anonymous poster hash: 4e8b1...3b8
februarprins2013 Skrevet 10. desember 2015 #5 Skrevet 10. desember 2015 synes ikke man skal holde seg inne bare pga man hoster,men er det feber og slik bør man det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå