Anonym bruker Skrevet 9. desember 2015 #1 Skrevet 9. desember 2015 Jeg har ingen å snakke med om dagen så jeg må bare få det ut her, hvor jeg har mulighet til å være anonym. Jeg sliter om dagen, jobben jeg har sliter meg ut. Det er mobbing på arbeidsplassen, baksnakking og ingen der hvor jeg kan henvende meg til lenger for å snakke om disse tingene. De har klart å vippe meg av pinnen å jeg gråter hele tiden, jeg var hos legen for å kunne få en ny sykemelding, men han ba meg bare holde ut å bite tenne sammen. Han ba meg også gå på nav å snakke med de, hvilket jeg gjorde, de kunne ikke skjønne hvorfor han ikke kunne gi meg en sykemelding og skjønte heller ikke hvorfor han sendte meg til dem da det er han som skulle gitt meg sykemelding. Jeg har tatt opp problemet på jobb over lang tid, har vært sykemeldt flere ganger pga dette. Blir lovet at ting blir bedre, hvilket de blir de 2 første ukene ca før da ting er tilbake som det var. Så jeg nok en gang gruer meg hver dag til å skulle dra på jobb. Jeg vet ikke hvordan jeg skal klare å fullføre jobben min der, og jeg skulle ønske jeg bare kunne sluttet å heller funnet en ny jobb, men da hadde vi bare gått på en økonomisk smell. Sikkert bare rot det jeg skrev, men det er slik det er i hode mitt også, bare rot. Anonymous poster hash: 019a9...83c
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2015 #2 Skrevet 9. desember 2015 Prøv fastlegen igjen eller bytt lege. Det du trenger er en sykemelding som varer ut oppsigelsestiden. Så sier du opp og søker på alt du finner av jobber. Ta det du får hvis dere absolutt trenger penger. Kassa på Rema, vaske, assistent på sykehjem... ellers så kan du få dagpenger fra nav, det er jo bedre enn ingenting. Anonymous poster hash: 0ef1f...e6b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå