Gå til innhold

Mannfolk foretrekker "kjøtt på beina"

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det eneste man med sikkerhet kan si er at mannfolk foretrekker kvinnfolk.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er vel heller ikke noe man kan si med sikkerhet.........

Anonymous poster hash: 4b2c2...b78

Skrevet

Det var min tanke også ;)

Anonymous poster hash: 1a8f1...07a

Skrevet

Det var min tanke også ;)

Anonymous poster hash: 1a8f1...07a

Jo, det kan man - preferanse som gruppe kan man si noe om, det jo nettopp poenget. De fleste menn liker kvinner. Individuelle preferanser kan derimot gå fra geit til tynne eller feite damer til andre menn.

Skrevet

Det at menn liker kjøtt på kroppen tror jeg ofte er noe kvinner bruker for å rettferdiggjøre fedme. Menn liker selvfølgelig forskjellige ting, og de fleste er ikke så låst at de bare liker en type. Anonymous poster hash: c7ae2...471

Med unntak av ett lite element: magre mennesker har ofte mindre bryster. Og de fleste menn liker bryster. Ikke nødvendigvis digre mugger, men litt mer enn bare vaffelhjerter i bh-en. Anonymous poster hash: e9747...61b

Vel, nå var poenget mitt strengt tatt ikke at menn foretrekker magre damer. De foretrekker forskjellige ting (også små pupper er foretrukket av mange!).

Anonymous poster hash: c7ae2...471

Skrevet

Hvorfor sier du syltynne damer? For nei det tror jeg absolutt ikke alle vil. Noen liker syltynne og noen fete. Mens mange foretrekker det en nevnte av skjønnhetsidealet. Symmetri er greia. Og hvorfor kalle det syltynn? Jeg og andre når vi snakker om det flest vil ha mener slanke damer . Ikke undervektige catwalk modeller. Eks , vi menn skal være et blad for menn flest. Ergo hva flesteparten av menn vil se på. Hvor mange overvektige eller lubne damer har dere sett på fronten der? Eller Playboy? Merkelig hvordan så mange nekter innse hva menn flest faktisk foretrekker ( om de hadde kunnet, men de fleste menn er hverken kjekke nok eller rike nok/ suksessfulle nok til å få hva de tenner mest på)

Anonymous poster hash: 4e8d7...f8f

Fordi jeg snakker om syltynne damer!! Derfor kaller jeg det for det. Ikke normalvektige og ikke tykke. Get it?

Anonymous poster hash: 8474e...8f1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...