Anonym bruker Skrevet 8. desember 2015 #1 Skrevet 8. desember 2015 Hører ofte at det sies at menn foretrekker frodige/fyldige kvinner. Men stemmer dette eller er det noe vi lubne kvinner har funnet på for å ha det bedre selv? Har nemlig gjort en interessant erfaring. Jeg har ila årene hatt jo-jo vekt som varier fra 50-70 (er 165 høy). Og jeg har aldri fått så mye komplimenter fra menn som når jeg var ganske slank. Da var det ikke måte på hvordan tilbudene strømmer inn. Men veier jeg 55+ så dabber interessen av sammen med at vekta stiger. Og hvorfor har ingen av de flotteste/rikeste mennene som får velge fra øverste hylle lubne damer? Anonymous poster hash: 16731...c2f
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2015 #2 Skrevet 8. desember 2015 Samtidig som at når interessen fra menn er på topp kan venninner finne på og si at jeg er for tynn og må legge på meg. Er det vi damer som synes det er finest med former? Anonymous poster hash: 63965...098
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2015 #3 Skrevet 8. desember 2015 Vel, min mann foretrekker kvinnelige former fremfor radmagre kvinner. Jeg har vært tykk, tynn og midt i mellom. Eneste forskjellen jeg har merket er at han er bekymret for meg nå som jeg har gått vesentlig ned i vekt pga sykdom og ønsker at jeg ikke går mer ned i vekt. Han liker meg best når jeg har litt ekstra på kroppen (ikke usunn fedme, men kvinnelige former). Anonymous poster hash: 69aa2...d25
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2015 #4 Skrevet 8. desember 2015 Min erfaring er at menn er forskjellige. Og de liker forskjellige typer kvinner.. F.eks.. Min forrige kjæreste hadde vært sammen med ei dame i 10 år. Hun var høy, syltynn med max a-cup og lyseblondt hår. Jeg er lav, mørk, "normalt tynn" den gangen og hadde så store pupper at jeg måtte redusere dem.. Selv om vi var som natt og dag så likte han begge Så å si at menn liker slik og sånn blir veldig feil. Det varierer jo fra person til person. Men ja, min erfaring er også at da jeg veide 54kg sto frierne i kø, men nå som jeg veier 70.. Not so much.. Anonymous poster hash: 0f263...d18
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2015 #5 Skrevet 8. desember 2015 Har veid alt mellom 60 og 90 kg, og alltid fått masse tilbud. Jeg er rett og slett en attraktiv, morsom, skarp, vittig og sexy person. Det er ikke noe kroppen min kan komme i veien for. Som en (mannlig) kollega formulerte det: "Du kan nå ellers få hvem du vil." Anonymous poster hash: e9747...61b
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2015 #6 Skrevet 8. desember 2015 "Kjøtt på beina" blir jo egentlig brukt litt feil De som har "kjøtt på beina" har godt utviklet muskelmasse, dvs. de er sterke og i god fysisk form. Uttrykket brukes ofte for å uttrykke at noen er overvektige - dvs. har for mye fett på kroppen. Muskler er kjøtt. Jeg er enig med nr. fire. Ulike menn har ulike preferanser, og en og samme mann kan også ha en variert smak. Jeg har alltid hatt langt bedre sjanse på menn som slank enn i de årene jeg var overvektig eller hadde "litt ekstra". Imidlertid tror jeg mye av årsaken til det er at jeg som overvektig ikke trivdes med egen kropp. Som slank trives jeg på en helt annen måte og selvtilliten er mye bedre. Jeg utstråler noe mye mer positivt nå enn da jeg ikke trivdes med vekten jeg hadde. Så hvordan man har det med seg selv og sin egen kropp er viktigere enn tallet vekten stopper på. Anonymous poster hash: 1a8f1...07a
Pobie Skrevet 9. desember 2015 #7 Skrevet 9. desember 2015 Menn foretrekker vel forskjellige ting? Mannen min liker meg uansett hvordan jeg ser ut. Jeg har aldri vært overvektig. Men har gått fra slank og utrent, til lubben og utrent, til slank og veltrent, og lubben og veltrent. Han sier alltid at jeg ikke må forandre meg og han liker meg akkurat slik jeg er.
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2015 #8 Skrevet 9. desember 2015 Jeg er 167 og for noen år siden veide jeg 68. Nå veier jeg 52-54 og jeg har visst aldri vært mer attraktiv..det er nesten plagsomt.. Anonymous poster hash: 147e6...101
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2015 #9 Skrevet 9. desember 2015 Jeg fekk mye veldig MYE oppmerksomhet når jeg var 80+ kunne så og si peke på den mannen jeg ville ha med meg hjem etter en by tur. Så tror ikke vekt har så veldig mye å si 😉 Selvtillit og utstråling teller nok mest 😀 Anonymous poster hash: 2c941...fc4
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2015 #10 Skrevet 9. desember 2015 Når er selvtilliten på topp da, HI? Anonymous poster hash: b69e9...47d
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2015 #11 Skrevet 9. desember 2015 Når er selvtilliten på topp da, HI? Anonymous poster hash: b69e9...47d [/ Godt poeng! Man får nok flest komplimenter når man har god selvtillit og utstråler det. Anonymous poster hash: 25c6f...39c
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2015 #12 Skrevet 9. desember 2015 Menn liker best veltrente damer med former. Kan godt ha pupper og rumpe, men ikke kvapsete mage og hengearmer. Og ikke for mye muskler, men en fin, sunn og veltrent kropp. Har jeg erfart. Anonymous poster hash: 94d6e...a9f
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2015 #13 Skrevet 9. desember 2015 Har alltid vært overvektig og alltid fått flere tilbud. Utstråling og at man trives slik man er.og at man kan å kle seg etter hvordan str man er Anonymous poster hash: 0f738...311
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2015 #14 Skrevet 9. desember 2015 Jeg 1.60 og veide 48 kilo for noen år tilbake. Så gikk jeg plutselig opp i vekt, og det har stabilisert seg rundt 56 kilo (altså har jeg litt fyldigere former) imidlertid har jeg ikke merket noen forskjell i oppmerksomhet fra menn, jeg har alltid fått, og for fremdeles mye oppmerksomhet fra menn. Mulig det vil dabbe av hvis jeg legger veldig mye mer på meg nå. Det artige er at samboeren min pleide å gi meg komplimenter for at jeg var så tynn, mens nå sier han at det er ikke pent med sånne radmagre damer, jeg liker sånne som har litt ekstra. Tror kanskje at menn glemmer litt kropp når de allerede er forelsket i noen. Ser i alle fall ut i mitt tilfelle at han tilpasser preferansene sine til meg. Anonymous poster hash: 1d149...226
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2015 #15 Skrevet 9. desember 2015 Tror du har rett HI. Det er noe større kvinner sier . Og selvfølgelig noen menn mener det men ja hvorfor velger menn son kan velge og vrake flotte og slanke. Nesten alle som en . Og kjøtt på beina betyr ikke flesk og bilringer . Anonymous poster hash: 4e8d7...f8f
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2015 #16 Skrevet 9. desember 2015 Hører ofte at det sies at menn foretrekker frodige/fyldige kvinner. Men stemmer dette eller er det noe vi lubne kvinner har funnet på for å ha det bedre selv? Har nemlig gjort en interessant erfaring. Jeg har ila årene hatt jo-jo vekt som varier fra 50-70 (er 165 høy). Og jeg har aldri fått så mye komplimenter fra menn som når jeg var ganske slank. Da var det ikke måte på hvordan tilbudene strømmer inn. Men veier jeg 55+ så dabber interessen av sammen med at vekta stiger. Og hvorfor har ingen av de flotteste/rikeste mennene som får velge fra øverste hylle lubne damer? Anonymous poster hash: 16731...c2f Ikkje aller rike har den holdningen. Noen er nok glade og ligge på steinrøys. Tror flotte rike gjør som dei vill. Jeg er ikkje syl tynn men har masse tilbud fra men. Har nok litt trua at dei liker damer som klær seg flott og er populære blant folk. Anonymous poster hash: 0a714...d53
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2015 #17 Skrevet 9. desember 2015 Dette er nok individuelt på begge sider. Jeg er 168 og har store deler av mitt voksne liv veid mellom 52-57kg uten at det har gitt meg draget, men må som jeg veier 66 har jeg virkelig draget og det er pga at jeg ikke er så tynn og dratt i ansiktet å har en helt annen utstråling. Jeg tror også at de fleste menn tiltrekkes utseende, men at personligheten fanger. Det er den man blir forelsket i og ikke nødvendigvis utseende. Når det kommer til kjendiser og deres bedre halvdel så vil jeg påstå at det å velge å bli kjendis krever en spesiell narsistsik personligheten med et sterkt behov for anerkjennelse og det påvirker også valget av partner da den må være god nok/interessant nok for det allmenne publikum og ikke minst være interessert i det samme type livstil som kjendisen selv. Anonymous poster hash: 5774d...786
Soon to be mum Skrevet 9. desember 2015 #18 Skrevet 9. desember 2015 Min erfaring er at folk flest liker mennesker med selvtillit. Det tenker jeg også er årsaken til at du, HI, opplevde at du fikk flere komplimenter når du var tynn vs når du veide mer. Altså at du nok "bar kroppen din" med en større selvtillit når du var på ditt tynneste. Slikt viser man både bevisst og ubevisst. Folk som selv mener de nok veier noen kilo for mye lar dette ubevisst påvirke sin selvfølelse, og det påvirker som oftest hvordan man ter seg og kler seg i negativ forstand. Dermed er det ikke rart at msn (du?) får flerekonplinenter når man føler seg på sitt beste selv. Men selvsagt finnes det noen som har sterke preferanser ift utseende uavhengig av det jeg sier over her.
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2015 #19 Skrevet 9. desember 2015 Ligge på steinrøys??? Altså hæ? Anonymous poster hash: 4e8d7...f8f
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2015 #20 Skrevet 9. desember 2015 Hører ofte at det sies at menn foretrekker frodige/fyldige kvinner. Men stemmer dette eller er det noe vi lubne kvinner har funnet på for å ha det bedre selv? Har nemlig gjort en interessant erfaring. Jeg har ila årene hatt jo-jo vekt som varier fra 50-70 (er 165 høy). Og jeg har aldri fått så mye komplimenter fra menn som når jeg var ganske slank. Da var det ikke måte på hvordan tilbudene strømmer inn. Men veier jeg 55+ så dabber interessen av sammen med at vekta stiger. Og hvorfor har ingen av de flotteste/rikeste mennene som får velge fra øverste hylle lubne damer? Anonymous poster hash: 16731...c2f Ikkje aller rike har den holdningen. Noen er nok glade og ligge på steinrøys. Tror flotte rike gjør som dei vill. Jeg er ikkje syl tynn men har masse tilbud fra men. Har nok litt trua at dei liker damer som klær seg flott og er populære blant folk. Anonymous poster hash: 0a714...d53 Koffor være så frekk? Koffor er det greit å snakke slik om dei som er tynne? I alle år har eg blitt kalla for pipestilk, radmager, skjelett osv..og no altså er det greit å kalle tynne for steinrøys. Eg kaller ikkje tjukke for fleskeberg eller liknande, eg håper det går an å ha litt respekt for folk sjølv om dei ikkje er som deg. Eg har altså lagt på meg litt, og blitt litt slappare i fisken etter fleire fødsler. Men nåde om eg kommenterer det til kollegaer. Nei då får eg høyre om at det ikkje er fint å være beinrangel (og det skal seiast at desse nok har litt atørre omkrets enn meg). Så om eg prøver å seie nei takk til mat eller snop, og seier eg prøver å redusere matinntaket litt, blir det ikkje tatt godt imot (og eg et meir enn mannen min, så det er ikkje det) Anonymous poster hash: 0ed23...2b1
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2015 #21 Skrevet 9. desember 2015 Jeg er 162, og veier nå 70 kg, men har veid mellom 60 og 85 kg. På 85 kg får jeg lite oppmerksomhet, men da er jeg overhodet ikke fornøyd med meg selv. Nå på 70 er jeg fornøyd med meg selv igjen. Jeg har store pupper, smal midje og stor sprettrumpe. Går i mye kjoler som fremhever kroppen. Og ser jeg får en del oppmerksomhet nå. Men nå er jeg og fornøyd med meg selv, og utstråler det. Men jeg tror de fleste menn liker det meste og. Så lenge det ikke blir alt for stort eller alt for tynt. Så er det noen få som foretrekker det ene framfor det andre. Jeg har jo og fått fra en mann når jeg veide 80 kg, om ikke jeg kunne tenke meg å bli foret opp, så jeg kunne bli mye større. Jeg har og hatt en kjæreste som holdt på med Fitness, da jeg veide rundt 70 kg. Han var kjempeglad for å ha en dame som var litt mykere enn han i senga, da han var jo ganske hard. Og han var veldig stolt av meg, tok meg mange ganger med på fester, og han sa noen ganger at han måtte jo vise fram den flotte kjæresten sin. Jeg tror det har veldig mye med selvtillit å gjøre, nå vet jeg at jeg ser bra ut, tar på meg en kjole og ser at der så rompa virkelig flott ut, midjen er smal og puppene ser bra ut. Da går jo jeg ut og utstråler selvtillit, og ter meg jo på en helt annen måte. Anonymous poster hash: f9a5b...bb9
moota m storebror&lillebror Skrevet 9. desember 2015 #22 Skrevet 9. desember 2015 Jeg tror det varierer veldig. Akkurat som at damer liker forskjellige typer menn. Jeg kaller mannen min en 'chubbychaser'. Han er nok mer for damer som har former. Jeg ser på xene hans også at de er ikke tynne, men har litt å gå på. Jeg er 169cm, og ligger rett over 75 kilo. Er det opp til han kan jeg gå ned max 5kilo til, så er det nok. Selv er han 190 og nesten 10 kilo mindre.. Jeg liker godt mannfolk som har litt ekstra. Ikke de som er over-trente og har bare muskler. Men de fleste xene mine er faktisk slanke. Mannen er jo finest i verden (selvfølgelig) men jeg hviler mer enn gjerne øynene på en som har noen få kilo her og der.
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2015 #23 Skrevet 9. desember 2015 Hører ofte at det sies at menn foretrekker frodige/fyldige kvinner. Men stemmer dette eller er det noe vi lubne kvinner har funnet på for å ha det bedre selv? Har nemlig gjort en interessant erfaring. Jeg har ila årene hatt jo-jo vekt som varier fra 50-70 (er 165 høy). Og jeg har aldri fått så mye komplimenter fra menn som når jeg var ganske slank. Da var det ikke måte på hvordan tilbudene strømmer inn. Men veier jeg 55+ så dabber interessen av sammen med at vekta stiger. Og hvorfor har ingen av de flotteste/rikeste mennene som får velge fra øverste hylle lubne damer? Anonymous poster hash: 16731...c2f Ikkje aller rike har den holdningen. Noen er nok glade og ligge på steinrøys. Tror flotte rike gjør som dei vill. Jeg er ikkje syl tynn men har masse tilbud fra men. Har nok litt trua at dei liker damer som klær seg flott og er populære blant folk. Anonymous poster hash: 0a714...d53 Koffor være så frekk? Koffor er det greit å snakke slik om dei som er tynne? I alle år har eg blitt kalla for pipestilk, radmager, skjelett osv..og no altså er det greit å kalle tynne for steinrøys. Eg kaller ikkje tjukke for fleskeberg eller liknande, eg håper det går an å ha litt respekt for folk sjølv om dei ikkje er som deg. Eg har altså lagt på meg litt, og blitt litt slappare i fisken etter fleire fødsler. Men nåde om eg kommenterer det til kollegaer. Nei då får eg høyre om at det ikkje er fint å være beinrangel (og det skal seiast at desse nok har litt atørre omkrets enn meg). Så om eg prøver å seie nei takk til mat eller snop, og seier eg prøver å redusere matinntaket litt, blir det ikkje tatt godt imot (og eg et meir enn mannen min, så det er ikkje det) Anonymous poster hash: 0ed23...2b1 Når du som slank (?) klager på "for mye" til de som er større så kaller du de indirekte fleskeberg Jeg har også fått mer oppmerksomhet som slank (men var jo også yngre). Hva menn foretrekker er nok forskjellig, men de får jo også bilder av retusjerte kropper med kmi på 17 i trynet.Tynn=status i veldig mange miljø og menn som er opptatt av status vil nok ofte gå etter damer som er slankere enn gjennomsnittet for å heve eller opprettholde egen status. På 70 tallet var så å si ingen "veltrente", de fleste var normalt slanke men ikke trent. Det man vet ut fra forskning er at menn instinktivt foretrekker timeglassfigur fordi det er forbundet med fruktbarhet og fødedyktighet. Anonymous poster hash: 68a1f...d46
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2015 #24 Skrevet 9. desember 2015 Når er selvtilliten på topp da, HI? Anonymous poster hash: b69e9...47d Det er jo klar at det kan være medvirkende 😝 føler meg helt klart best mellom 50-55. Men har også følte meg skikkelig heit når jeg er rundt 60+. Men selvtilliten spiller nok inn på utstrålingen som igjen gjør at en oppfattes som attraktiv Anonymous poster hash: 63965...098
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2015 #25 Skrevet 9. desember 2015 Jeg tror flest menn liker normale damer, dvs hverken radmagre eller overvektig. Jeg tror ikke dem digger pløsete mager, håndtak, dobbelthaker og boblelår. Men ersonligheten til dama har mest å si. Jeg liker ikke mannfolk med pløsete kropp og ølmage..kunne ikke tengt med å ha sex med en sånn en. Men vet det kan forandre seg når man blir kjent. Anonymous poster hash: 283ea...605
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå