Anonym bruker Skrevet 8. desember 2015 #1 Skrevet 8. desember 2015 Hvordan er det? Fordeler Vs ulemper. Jeg vurderer å stille. Kan ikke bruke fritiden min til dette, så det må forgå innafor arbeidsdagen. Litt kurs og slikt går bra. Hvordan er det å snakke på vegne av alle? Er folk flinke å komme til deg og ta opp ting? Osv. Ingen andre som vil ta på seg oppdraget. Er det fordi det er vanskelig? Kjedelig? Krevende? Skummelt? Anonymous poster hash: f8792...9bc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå