Anonym bruker Skrevet 8. desember 2015 #1 Skrevet 8. desember 2015 Mannen klarer ikke komme inni meg, har heller aldri gjort det.. Vi har bestemt oss for at vi ønsker barn, men det blir veldig vanskelig når han sliter med å komme.. Presset han får på seg når vi snakker om baby gjør også til at han ikke klarer det.. Så vi har bestemt oss for at vi skal prøve å lage baby ved selv-inseminering.. Vi har aldri gjort dette før, jeg har lest om noen som har prøvd, men kunne gjerne tenke meg å få noen råd om hvordan vi burde gjøre det for at det skal være størst sjangse.. Tar man det bare opp i en kopp og sprøyter det inni seg selv? Hva med temperatur på koppen? Når bør vi gjøre dette for at vi skal ha størst sjangse? Anonymous poster hash: 1940d...e54
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2015 #2 Skrevet 8. desember 2015 hvis han klarer å tomme seg i en kopp kan han jo like godt bruke samme fremgangsmåte også stappe den inni deg akkurat i tide. Det er ikke så mye sperm som skal til og det er vel enklere sånn enn å styre med kopp og evnt plastikksprøyte? Gjør det annenhver dag rundt el. Anonymous poster hash: 545f5...4df
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2015 #3 Skrevet 8. desember 2015 Sånn er min mann også. Her gjorde vi det sånn at han runket, og like før han kom stakk han den inni meg slik at det kom rett inn der det skulle. Vi har tre barn, så det fungerer. :-) Anonymous poster hash: c4b99...814
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2015 #4 Skrevet 8. desember 2015 Han runker og trekker sæden opp i en engangssprøyte uten spiss. Du tar sprøyta, trøkker den godt opp i dåsa og fyrer av. Verre er det ikke Har blitt gravid to ganger på den måten. Det viktigste er i grunnen å bare slappe av og ikke stresse. Trenger ikke ligge med bena høyt eller noe heller. Anonymous poster hash: 8989d...4c2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå