Gå til innhold

O jul med din glede...


Anbefalte innlegg

Skrevet

Så på tv2 nå at nesten alle synger denne feil. Men nei DEN kan jeg tenkte jeg. Helt til jeg leste teksten haha 😂 Så hvor mange av dere synger faktisk feil? ...vi klapper i hendene, vi synger og vi ler, så ....(hva synger dere her?) 😉

 

Anonymous poster hash: a5ed4...b39

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så gladelig, så gladelig..

Men tror de fleste synger; så glad er vi..

 

 

Anonymous poster hash: 4f922...811

Skrevet

Så på tv2 nå at nesten alle synger denne feil. Men nei DEN kan jeg tenkte jeg. Helt til jeg leste teksten haha 😂 Så hvor mange av dere synger faktisk feil? ...vi klapper i hendene, vi synger og vi ler, så ....(hva synger dere her?) 😉

 

Anonymous poster hash: a5ed4...b39

...glad er vi! Så glad er vi!.....

 

 

Anonymous poster hash: 39f96...1ce

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...