Gå til innhold

Er det ikke Grey's i dag?


Anbefalte innlegg

Skrevet

 

 

Anonymous poster hash: 1b37a...df1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skuff! Jeg som virkelig skulle kose meg alene hjemme og hadde rigget meg til med en liten skål potetgull og et glass Pepsi Max. Ja, ja, får finne noe annet å se på da :P

 

Anonymous poster hash: ae4c8...4f2

Skrevet

håndball er jo gøy :) og de har tatt pause i usa, så bedre at norge har litt pauser pga håndball,så ikke vi må vente pga pausen i usa.

Skrevet

håndball er jo gøy :) og de har tatt pause i usa, så bedre at norge har litt pauser pga håndball,så ikke vi må vente pga pausen i usa.

Men...pause er pause uansett, vel?

 

 

Anonymous poster hash: b3e22...9c4

Skrevet

Kan ses på Sumo :)



Anonymous poster hash: dbb15...52a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...