Gå til innhold

Gravid og panikken brer seg..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var så trøtt, kvalm og sulten etter jobb nå i kveld at da jeg skulle lage middag presterte jeg å bruke samme kniv til å skjære opp tomater som jeg hadde brukt til å åpne en pakke med rå hamburgere :o jeg spiste halve før jeg kom på hva jeg hadde gjort. er vanlig vis så utrolig nøye med kjøkkenhygiene, men plutselig slo "pregnancy brain " til, og jeg som tidligere i dag tenkte på nettopp det at jeg ikke hadde hatt slike øyeblikk sålangt i svangerskapet. Er 11 uker i dag.

Anonymous poster hash: 83233...864

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ingen grunn til å bli hysterisk selv om man er gravid :) hadde nok værre om dette var i utlandet. selv spiser jeg nå fortsatt mediumstekt biff osv. og spekemat.

Anonymous poster hash: 3ef91...137
Skrevet

Kjære vene- det går helt sikkert bra. Ja man skal ikke gjøre slikt "etter boka", men helt sikkert ikke noe problem.

Kos deg med den voksende magen og prøv å ikke la deg stresse av slike ting😉 Enn gjør mange slik ting som gravid og enn kan ikke få panikk for hver gang. Ikke bra for barnet med en stresset mor heller.

Anonymous poster hash: c01c7...ace

Skrevet

ingen grunn til å bli hysterisk selv om man er gravid :) hadde nok værre om dette var i utlandet. selv spiser jeg nå fortsatt mediumstekt biff osv. og spekemat.   Anonymous poster hash: 3ef91...137

Har du ikke noe bedre å ta deg til enn å,sitte her og prøve å provosere?

Hi, det går helt sikkert bra. Helsemyndighetenes råd er for sikkerhetsskyld, og sjansen for at du skal bli smittet av noe er veldig liten. Om du er nervøs, kan du be om å få ta en blodprøve for å berolige deg litt.

Anonymous poster hash: 4117f...763

Skrevet

ingen grunn til å bli hysterisk selv om man er gravid :) hadde nok værre om dette var i utlandet. selv spiser jeg nå fortsatt mediumstekt biff osv. og spekemat.   Anonymous poster hash: 3ef91...137

Har du ikke noe bedre å ta deg til enn å,sitte her og prøve å provosere?

Anonymous poster hash: 4117f...763

Hva i all verden var provoserende her?  :forvirret:  (ikke forfatter av noen tidligere innlegg)

Anonymous poster hash: ce882...f07

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...