Gå til innhold

Lite alenetid med kjæresten...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er så redd han skal gå lei.:-( saken er at jeg er 100% alenemor (faren er død) og akkurat nå har jeg et nært familiemedlem som sliter mye som jeg ønsker å stille opp for. Av den grunn har ikke meg og kjæresten fått vært alene på noen uker. Jeg håper jeg kan få barnevakt på lørdag slik at jeg får laget noe god mat til han og kost meg sammen med han. Men er så redd han skal gå lei? Vi er jo nyforelsket og har kun hatt sex 1 gang PR uke i det siste..:-( hadde dere skjønt om han fikk nok?

Anonymous poster hash: 83553...988

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dessverre må jeg nok si ja til det.

Anonymous poster hash: 7e3fb...938
Skrevet

Meg og samboeren min har ikke hatt en eneste natt barnefri. Han har to særkullsbarn jeg har ett. Mitt har vi her 100%. Vi har vært samboere i overkant av to år. Ingen av oss fikk barn for å ha barnefri, vi vet begge hva vi gikk til.

Anonymous poster hash: 8ddc0...c2d

Skrevet

Jeg håper jo at han forstår at det er litt spesielt akkurat nå med sykdom inn i bildet, men er jo redd han får nok..:-/

Anonymous poster hash: 83553...988

Skrevet

Samme situasjon her... Har tenkt det samme som deg. Jeg har min datter 100% 6 år uten familie i nærheten til barnevakt og jobber fulltid. Han har sine to 50%. Har vært sammen i 5 mnd nå og går veldig bra. Snakket mye om forventninger osv i starten så han vet hva han gikk inn i. Bor hos han når han har sine barn så er han mye hos oss ellers. Mamman hans passet alle barna søndag for første gang så vi fikk litt alenetid og fikk trent sammen.. Snakk med han om det😊. Er dere ment for hverandre går det bra👍

Anonymous poster hash: bed88...204

Skrevet

Ganske likt her. Jeg har barna mye, de er hos far maks en helg i måneden, men det kan gå lenger tid og. Han har barnet sitt 50%. Og vi får til å møtes ca en gang i uken. Noen ganger blir det 2 ganger. Og føler jo det ikke er nok, da vi er i starten. Vi har møttes i 3 mnd nå, og hatt en hel helg sammen, og det var helt fantastisk. Ellers har vi vært heldige og hatt en natt 2 ganger. Og savner virkelig det å sove sammen.

Anonymous poster hash: d8711...123
Skrevet

Prat sammen!

Anonymous poster hash: cb964...c59

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...