Gå til innhold

Hvilket navn var finest?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Ella. Nora. Thea. Henriette. Julie. Emma. Olivia. Ranger gjerne?

 

Anonymous poster hash: 1cca4...d49

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nora, Julie, Emma, Olivia, Thea

 

Anonymous poster hash: 26830...8ef

Skrevet

Jeg hadde valgt henriette for å unngå at barnet blir 1 av 5 med samme navn i bhg/skole, men ellers er alltid veldig fine navn



Anonymous poster hash: dd623...f96
Skrevet

De fleste her er jo veldig oppbrukt, så jeg ville stemt for Henriette og Ella.

Skrevet

Ella. Nora. Thea. Henriette. Julie. Emma. Olivia. Ranger gjerne?

 

Anonymous poster hash: 1cca4...d49

 

Nora : Favoritten her 

Ella : pent

Thea : pent

Olivia : 2 plassen

Emma : begynner og bli lei

Julie : det samme som Emma

Henriette : er okey.

 

Hadde valgt Nora eller Olivia :)

Skrevet

Emma, Ella eller Olivia

Skrevet

Ella. Nora. Thea. Henriette. Julie. Emma. Olivia. Ranger gjerne?

 

Anonymous poster hash: 1cca4...d49

1. Ella

2. Henriette

3. Olivia

4. Nora

5. Julie

6. Emma

7. Thea

 

Anonymous poster hash: eb5c1...b66

Skrevet

Julie

Ella

 

Anonymous poster hash: a5e76...f0b

Skrevet

1. Julie

2. Nora

3. Olivia

4. Ella

5. Emma

6. Thea

7. Henriette



Anonymous poster hash: 250ed...170

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...