Gå til innhold

Barnetrygd, når starter den?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg fikk barn i slutten av oktober. Burde ikke jeg fått barnetrygd i november da?

Anonymous poster hash: a5aff...124
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jo, men dersom de har lang saksbehandlingstid så kan den bli noen mnd forsinket. Du vil få etterbetalt fra og med november.

Anonymous poster hash: 693fe...39b

Skrevet

Jo, men dersom de har lang saksbehandlingstid så kan den bli noen mnd forsinket. Du vil få etterbetalt fra og med november.

Jeg har fått brev i posten om at jeg får barnetrygd for dette barnet. Dette fikk kanskje rundt 20. november. Men det tar kanskje lengre tid å registrere det?

Skrevet

Jeg har fått brev i posten om at jeg får barnetrygd for dette barnet. Dette fikk kanskje rundt 20. november. Men det tar kanskje lengre tid å registrere det?

12.11 hadde de datert brevet nå så jeg. Da burde jeg vel ha fått penger inn på konto i november?

Skrevet

12.11 hadde de datert brevet nå så jeg. Da burde jeg vel ha fått penger inn på konto i november?

Les vedtaket nøyere så vil du nok se at det står når første ordinære utbetaling kommer - er rimelig sikker på at det står desember.. det er vanlig at det tar et par måneder før utbetaling starter opp. Og ja - du får etterbetalt for november...

Anonymous poster hash: 8df1f...b50

Skrevet

Jeg fikk også i slutten av oktober. Fikk brev om at første utbetaling er i januar.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...