Anonym bruker Skrevet 8. desember 2015 #1 Skrevet 8. desember 2015 Jeg fikk barn i slutten av oktober. Burde ikke jeg fått barnetrygd i november da? Anonymous poster hash: a5aff...124
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2015 #2 Skrevet 8. desember 2015 Jo, men dersom de har lang saksbehandlingstid så kan den bli noen mnd forsinket. Du vil få etterbetalt fra og med november. Anonymous poster hash: 693fe...39b
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2015 #3 Skrevet 8. desember 2015 Jo, men dersom de har lang saksbehandlingstid så kan den bli noen mnd forsinket. Du vil få etterbetalt fra og med november. Anonymous poster hash: 693fe...39b Jeg har fått brev i posten om at jeg får barnetrygd for dette barnet. Dette fikk kanskje rundt 20. november. Men det tar kanskje lengre tid å registrere det? Anonymous poster hash: a5aff...124
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2015 #4 Skrevet 8. desember 2015 Jo, men dersom de har lang saksbehandlingstid så kan den bli noen mnd forsinket. Du vil få etterbetalt fra og med november. Anonymous poster hash: 693fe...39b Jeg har fått brev i posten om at jeg får barnetrygd for dette barnet. Dette fikk kanskje rundt 20. november. Men det tar kanskje lengre tid å registrere det? Anonymous poster hash: a5aff...124 12.11 hadde de datert brevet nå så jeg. Da burde jeg vel ha fått penger inn på konto i november? Anonymous poster hash: a5aff...124
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2015 #5 Skrevet 8. desember 2015 Jo, men dersom de har lang saksbehandlingstid så kan den bli noen mnd forsinket. Du vil få etterbetalt fra og med november. Anonymous poster hash: 693fe...39b Jeg har fått brev i posten om at jeg får barnetrygd for dette barnet. Dette fikk kanskje rundt 20. november. Men det tar kanskje lengre tid å registrere det? Anonymous poster hash: a5aff...124 12.11 hadde de datert brevet nå så jeg. Da burde jeg vel ha fått penger inn på konto i november? Anonymous poster hash: a5aff...124 Les vedtaket nøyere så vil du nok se at det står når første ordinære utbetaling kommer - er rimelig sikker på at det står desember.. det er vanlig at det tar et par måneder før utbetaling starter opp. Og ja - du får etterbetalt for november... Anonymous poster hash: 8df1f...b50
Ikkedytt Skrevet 8. desember 2015 #6 Skrevet 8. desember 2015 Jeg fikk også i slutten av oktober. Fikk brev om at første utbetaling er i januar.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå