Anonym bruker Skrevet 8. desember 2015 #1 Skrevet 8. desember 2015 Jeg har ganske mye dun på overleppa og haka.. De er lyse men det plager meg ganske mye så jeg vil fjerne det. Er voks det beste? Har ingen salong i nærheten som gjør det, så må gjøre det selv. Finnes det på cubus eller vita? Redd for å få nupper og kviser etterpå, noen som har gode råd til fremgangsmåte? Eller er hårfjerningskrem greit? Anonymous poster hash: 2e5f1...3c4
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2015 #2 Skrevet 8. desember 2015 Dette må du ikke begynne å fikle med selv, da er du dømt til å få masse kviser og urenheter. Er det helt unulig for deg å komme deg til en hudpleiesalong, så må du heller droppe det! Anonymous poster hash: c8cf2...c3d
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2015 #3 Skrevet 8. desember 2015 Jeg har akkurat kjøpt denne: https://www.netonnet.no/art/helse-og-personlig-pleie/tilkvinner/epilator/braun-se810/207371.11337/ og er suuper fornøyd. Litt vondt første gangen når det var mye hår, og fikk et par kviser, nå bruker jeg den ca. hver annen kveld og er hårfri . Mye bedre enn voks fordi den tar kortere hår. Kjøpte den på Elkjøp til 499,- Ansiktsbørsten er også deilig. Anonymous poster hash: 29025...571
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2015 #4 Skrevet 9. desember 2015 Jeg gjør det selv, det er fort gjort og det koster ikke mye. Jeg kjøper på vita, ferdige små stripes som er for ansiktet. Anonymous poster hash: 0a4a4...0d4
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2015 #5 Skrevet 9. desember 2015 Jeg gjør det selv, det er fort gjort og det koster ikke mye. Jeg kjøper på vita, ferdige små stripes som er for ansiktet. Anonymous poster hash: 0a4a4...0d4
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2015 #6 Skrevet 9. desember 2015 Får man ikke bare mer og mer og mere 'bartaktig hår av å ta de bort?! Jeg har 1 svart på min dun bart, å det bruker jeg å nappe bort, men det ser ut som at det stadig kommer mer til begravelsen!! 😮 Anonymous poster hash: 66db4...06d
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2015 #7 Skrevet 9. desember 2015 Nei det heter deg det at hårene skal bli mindre grov med voksing. Vet ikke om det stemmer, men dunet mitt har ikke blitt grovere av voksingen. Anonymous poster hash: 0a4a4...0d4
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2015 #8 Skrevet 9. desember 2015 Jeg vokser selv med voksstrips kjøpt på vita, Cubus osv. Har også gjort det hos hudpleier, men fikk kviser da, så da gjør jeg det like greit hjemme. Anonymous poster hash: 16cb8...d6d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå