Gå til innhold

Ville du hatt en sånn kropp?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan man svare på det da? Ja, hvorfor ikke? Hun ser jo ekstremt sunn og sterk ut. Kan sikkert spise det meste uten å  legge på seg, ville heller hatt hennes kropp enn min slik min er nå iallefall.

Anonymous poster hash: 7d056...1c0
Skrevet

Hm..nei. litt for markerte magemuskler for min smak. Og tydelige blodårer.

Men jeg ser hun har jobbet for kroppen sin, så hun er sikkert fornøyd

Skrevet

Ikke så "deffet".

Hun er sterk og flott, men har altfor lite underhudsfett så hun ser ut som en mann. Styrke, fasongen og litt mer fett på kroppen så blir det flott.

Så jatakk, ville gjerne hatt kroppen, men spist meg opp litt så det ble litt kvinnelighet utenpå.

Anonymous poster hash: 38854...afc
Skrevet

Nei, for mye muskler. På grensa til mann det der!

Anonymous poster hash: 545b5...da8

Skrevet

I utgangspunktet så synes jeg at det ikke er så fint med så definerte muskler på en dame. Men hvis jeg måtte velge mellom den kroppen og min (som ser ut som om jeg har svelget en badeball) så er valget enkelt, jeg hadde valgt den kroppen.

Anonymous poster hash: 0e797...7d4
Skrevet

Deigmage som henger over bukse-linen...., eller muskelmage? Jo, hadde glatt byttet ;) Ingen ser musklene under tøyet likevel ;) 

Skrevet

Ja det ville jeg. Hvor kan jeg hente den?

Anonymous poster hash: 105db...306
Skrevet

Absolutt! Med mine matvaner hadde det fort blitt mer underhudsfett også 😉

Skrevet

Litt usikker. Utseendemessig ville jeg heller hatt den kroppen jeg har, men helsemessig må vel denne være mye bedre? Men bytte bort det at mannen tenner på meg mot et lengre liv? Vanskelig valg...

Anonymous poster hash: 4d24e...28f
Skrevet

Bolekropp? why? 

Anonymous poster hash: 8ad54...b19
Skrevet

Det der må da være en mann?

Anonymous poster hash: 761f7...5f2
Skrevet

Jeg er nysgjerrig nå. Helt ok å ikke foretrekke mye muskler på damer , selv om dette ikke er en bodybuilderkropp med klumpete muskler akuratt. Bortsett fra magemusklene er hun slank med definerte fine muskler . Og spm er , har dere som sier det er en mann eller bolekropp veldig kvinnelig kropp ? Mye pupper, lår , mage og dermed og en del fett på kroppen. For hadde dere vært slanke med litt trent kropp ville dere ikke kalt henne mann...

Anonymous poster hash: 847e7...51b

Skrevet

Jeg er nysgjerrig nå. Helt ok å ikke foretrekke mye muskler på damer , selv om dette ikke er en bodybuilderkropp med klumpete muskler akuratt. Bortsett fra magemusklene er hun slank med definerte fine muskler . Og spm er , har dere som sier det er en mann eller bolekropp veldig kvinnelig kropp ? Mye pupper, lår , mage og dermed og en del fett på kroppen. For hadde dere vært slanke med litt trent kropp ville dere ikke kalt henne mann...

Anonymous poster hash: 847e7...51b

Men se på ansiktet da, det er da uhyre maskulint? Firkantet, liksom, med mannehake?

Anonymous poster hash: 761f7...5f2

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Er det en kvinne?

Nei, jeg ville ikke hatt det. Men herlighet, heller det enn sånn jeg har nå!

Skrevet

Eh, nei!

Anonymous poster hash: 09eee...891

Skrevet

Ville heller hatt min egen kropp! Jeg er slank med muskler men med mer polstring på strategiske plasser:)

Anonymous poster hash: 4f71c...8c4

Skrevet

Bortsett fra at jeg koke har sånne markerte magemuskler, så ser jeg slik ut....når jeg ikke er høygravid som nå. Men nei, synes ikke magen var veldig feminin

Skrevet

Borsett fra at jeg IKKE har så markerte. ..

Skrevet

Syns egentlig at hun er litt for markert. Men kunne godt bytta, altså...

Anonymous poster hash: ace43...5d9

Skrevet

Dersom jeg var en mann.

Anonymous poster hash: 34157...da8

Skrevet

Nei, foretrekker litt mer feminine former.

Anonymous poster hash: 2c48f...3e4

Skrevet

Nei det kunne jeg ikke. Tror jeg hadde følt meg veldig lite feminin. 

Anonymous poster hash: 80367...a95

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...