Anonym bruker Skrevet 8. desember 2015 #26 Skrevet 8. desember 2015 Hahahhaha! 😂😂😂 Anonymous poster hash: 3c8f2...6d5
Mamma_til_2 Skrevet 8. desember 2015 #27 Skrevet 8. desember 2015 Du kan jo få legen på hjemmebesøk men det er ikke mange leger som gjør det, mye utstyr som må flyttes fra kontoret og hjem til deg så blir sikkert ikke så billig.
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2015 #28 Skrevet 8. desember 2015 Du kan jo få legen på hjemmebesøk men det er ikke mange leger som gjør det, mye utstyr som må flyttes fra kontoret og hjem til deg så blir sikkert ikke så billig. Går det virkelig an? Nå ble jeg glad 😃😃 penger er ikke noe problem. Mannen min betaler gjerne Anonymous poster hash: a8e27...df0
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2015 #29 Skrevet 8. desember 2015 Det går selvsagt helt fint å gjøre det selv. Ta en ståltråd og bøy som en spiral. Putt den så langt inn du klarer. Etter et par måneder er du nok steril og kan ikke få barn. Anonymous poster hash: cd045...599
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2015 #30 Skrevet 8. desember 2015 Du kan jo få legen på hjemmebesøk men det er ikke mange leger som gjør det, mye utstyr som må flyttes fra kontoret og hjem til deg så blir sikkert ikke så billig.Går det virkelig an? Nå ble jeg glad 😃😃 penger er ikke noe problem. Mannen min betaler gjerne Anonymous poster hash: a8e27...df0 Leger reiser på akuttbesøk hjemme, men det er til syke mennesker. De kommer IKKE hjem til deg for å sette inn spiral. Jeg nekter å tro dette er sant. Livmnrmunnen har et bittelite hull som spiralen skal siktes inn i. Du kommer ikke utenom en gynekologstol for at legen skal kunne se hva han gjør. Du må på et legekontor, du må ha det nebbet inn i ditt mest private for at han skal komme til. Men mannen din kan bli med og holde deg i hånda... Anonymous poster hash: b72f9...c68
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2015 #31 Skrevet 8. desember 2015 Hvorfor må du ha spiral? Og du bør snakke med en psykolog om angsten din. Anonymous poster hash: 52421...481
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2015 #32 Skrevet 8. desember 2015 Herregud..The wizzard of Oz er innom dib jo!😂 Finn noe mer fornuftig å gjøre HI, enn å trolle med dårlige greier, selv om du underholder ganske godt en tirsdagskveld😂 Anonymous poster hash: 9c720...16f
Direkte Skrevet 8. desember 2015 #33 Skrevet 8. desember 2015 Kanskje du kan få Asbjørnsen eller Moe eller begge to hjem til deg, for å få fortalt din historie. Kanskje kan de sette den inn også? De har jo iallefall erfaring med troll
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2015 #34 Skrevet 8. desember 2015 Kanskje du kan få Asbjørnsen eller Moe eller begge to hjem til deg, for å få fortalt din historie. Kanskje kan de sette den inn også? De har jo iallefall erfaring med troll Hehe, den var god 😂 Anonymous poster hash: a8e27...df0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå