Anonym bruker Skrevet 8. desember 2015 #1 Skrevet 8. desember 2015 Her gått ned 10 kilo nå, men kroppen er like stor og feit !! Hvorfor ? Må det mer til før det vises og klærne blir for store ? Blir irritert !!! Tips takk ? Anonymous poster hash: 3a870...2d2
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2015 #2 Skrevet 8. desember 2015 Det kommer jo selvsagt an på utgangspunktet. Veier man 70 kg og går ned til 60 er det langt mer synlig enn dersom utgangspunktet er 130 kg og man går ned til 120 kg. Samtidig har det sammenheng med hvordan man går ned. Slanker man seg ved hjelp av kaloriunderskudd kan man miste muskler istedetfor fett. Da kan man gå ned I vekt uten nødvendigvis bli særlig mye mindre. Trener man, så økes man muskelmassen. Da vil man visuelt også bli mye mindre samtidig som vekten minsker. Uansett; kast vekta og finn frem et målebånd istedet :-D Anonymous poster hash: 57046...8f5
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2015 #3 Skrevet 8. desember 2015 Det vises nok. Det er vanlig at man ikke ser der så godt selv. Anonymous poster hash: a5746...b22
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2015 #4 Skrevet 8. desember 2015 Takk. Har gått ned fra 82 til 72 om det har noe å si. Trener mer og hardere. Får ta 5 Til å se om det hjelper Anonymous poster hash: 3a870...2d2
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2015 #5 Skrevet 8. desember 2015 Glemte jo helt det viktigste poenget, men det husket heldigvis anonym over her på: man ser det jo gjerne ikke selv!! Du har garantert blitt mye mindre! Klærne må jo ha blitt større? Jakker som sitter løsere? Ta bilder. Og mål deg!!! Midje, hofter, lår etc. Det gir masse motivasjon til evt videre veltnedgang og til å klare å holde vekta etterpå!! :-D Anonymous poster hash: 57046...8f5
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2015 #6 Skrevet 8. desember 2015 Jeg har gått ned fra 83 til 70, og da jeg bare hadde gått ned 10 kg, så syntes det ikke så godt. Og jeg brukte samme størrelse. En buksestørrelse mindre fikk jeg bare ikke på meg. Så gikk jeg ned 3 kg til, og plutselig syntes det og jeg fikk på meg klær i en størrelse mindre uten noe problem. Helt merkelig. Vil gå ned 5 kg til, spent på om det kommer til å synes. Anonymous poster hash: e8659...f6b
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2015 #7 Skrevet 8. desember 2015 Takk dere. Ja har litt troa på at 3 kilo til vil gjøre til at det vises bedre. For det er nå de inngrodde kiloene må av ... skal ikke gi opp enda hvertfall Anonymous poster hash: 3a870...2d2
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2015 #8 Skrevet 8. desember 2015 Jeg har gått ned over 30 kg, fra 130 til 89 kg. Syns fremdeles jeg ser helt lik ut! Men jeg vet jo at der må være en forskjell. Men ja, jeg tror man faktisk ikke ser det noe godt selv. 10 kg er likevel kjempebra jobba! Andre kan helt sikkert se det på deg:) Anonymous poster hash: 362fd...cf8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå