Anonym bruker Skrevet 8. desember 2015 #1 Skrevet 8. desember 2015 Ville du spist passelig mye mat hver dag men ingenting søtt, eller lite mat med søtsaker inkl hver dag? Jeg er på jobb og drikker latte nå. Og har spist et stykke gulrotkake.. Heldigvis spist lite på dagtid idag, så føles samvittigheten litt bedre ut Anonymous poster hash: a9cd4...655
Fandens Oldemor Skrevet 8. desember 2015 #2 Skrevet 8. desember 2015 Kanskje en blanding, hvis det er et alternativ. Noen dager sånn, andre dager sånn.
MerraSomGår Skrevet 8. desember 2015 #3 Skrevet 8. desember 2015 Definitivt passe med mat og ingenting søtt. Jeg blir et surt monster når jeg får for lite mat.
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2015 #4 Skrevet 8. desember 2015 Tja, mitt kosthold er noen dager passe mat uten søtsaker, noen dager mindre mat med søtt, og noen dager nesten bare søtt. Så ja takk begge deler Anonymous poster hash: 10ce8...400
Gemini77 Skrevet 8. desember 2015 #5 Skrevet 8. desember 2015 Ville aldri spist søtsaker hver dag uansett om jeg skulle ned i vekt eller ei. Spiser kun litt godteri i helgene og jeg kan i utgangspunktet spise hva jeg vil uten å legge særlig på meg.
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2015 #6 Skrevet 8. desember 2015 Jeg velger ofte løsningen med lite mat og noe søtt. Da vanligvis en god kaffe eller smågodt. Spiser sjelden kake og is etc. Anonymous poster hash: f9e75...eef
Gjest Antarctica Skrevet 8. desember 2015 #7 Skrevet 8. desember 2015 Normale måltider og null sukker. Man blir bare sultnere av sukker.
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2015 #8 Skrevet 8. desember 2015 Blir fort lite mat og mye søt desverre 😳 Anonymous poster hash: 67a86...eaa
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2015 #9 Skrevet 9. desember 2015 Lite mat og litt søtt.. Anonymous poster hash: a9856...441
moota m storebror&lillebror Skrevet 9. desember 2015 #10 Skrevet 9. desember 2015 Jeg ville holdt meg helt borte fra søtt. Jeg blir sulten av søtt, og det er lettere for meg å holde meg helt borte. Da forsvinner søtsuget også raskt. Men så lever jeg på lavkarbo også, så spiser bare søtt med erstatningsprodukter, aldri sukker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå