Gå til innhold

Hvis du måtte velge


Anbefalte innlegg

Skrevet

Ville du spist passelig mye mat hver dag men ingenting søtt, eller lite mat med søtsaker inkl hver dag? Jeg er på jobb og drikker latte nå. Og har spist et stykke gulrotkake.. Heldigvis spist lite på dagtid idag, så føles samvittigheten litt bedre ut

 

Anonymous poster hash: a9cd4...655

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje en blanding, hvis det er et alternativ. Noen dager sånn, andre dager sånn.

Skrevet

Definitivt passe med mat og ingenting søtt. Jeg blir et surt monster når jeg får for lite mat.

Skrevet

Tja, mitt kosthold er noen dager passe mat uten søtsaker, noen dager mindre mat med søtt, og noen dager nesten bare søtt. Så ja takk begge deler ;)



Anonymous poster hash: 10ce8...400
Skrevet

Ville aldri spist søtsaker hver dag uansett om jeg skulle ned i vekt eller ei. Spiser kun litt godteri i helgene og jeg kan i utgangspunktet spise hva jeg vil uten å legge særlig på meg.

Skrevet

Jeg velger ofte løsningen med lite mat og noe søtt. Da vanligvis en god kaffe eller smågodt. Spiser sjelden kake og is etc.

 

Anonymous poster hash: f9e75...eef

Gjest Antarctica
Skrevet

Normale måltider og null sukker. Man blir bare sultnere av sukker.

Skrevet

Blir fort lite mat og mye søt desverre 😳

 

Anonymous poster hash: 67a86...eaa

Skrevet

Lite mat og litt søtt..

 

 

Anonymous poster hash: a9856...441

Skrevet

Jeg ville holdt meg helt borte fra søtt. Jeg blir sulten av søtt, og det er lettere for meg å holde meg helt borte. Da forsvinner søtsuget også raskt.

 

Men så lever jeg på lavkarbo også, så spiser bare søtt med erstatningsprodukter, aldri sukker.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...