Anonym bruker Skrevet 8. desember 2015 #1 Skrevet 8. desember 2015 Jeg undrer meg stadig over at så mange har behov for å fortelle andre at de feiler som foreldre. Virker som om man kan spørre om det mest uskyldige, og få drittsvar tilbake. Spm: hva slags badeleker liker deres barn på 5? Svar: hvis du ikke vet det, skjønner du ingenting! Stakkars dine barn som har en så tafatt mor! Badeleker er så teit, mine barn spilte fiolin i badekaret fra de var 16 mnd! Jeg kjenner jeg blir både flau og oppgitt når jeg leser her. Kvinne er kvinne verst altså. Hva får surpompene ut av bitchy svar? Føler de seg mer vellykket da? Har alltid tenkt at lykkelige mennesker vil det beste for andre og trenger ikke å påpeke andres feil. Anonymous poster hash: b8359...ddb
QueeenBeee Skrevet 8. desember 2015 #2 Skrevet 8. desember 2015 Helt enig HI, blir helt matt av måten enkelte svarer på her. Er nok enkelte som er her inne kun for å få "lov" til å være frekk. Uten at de tenker over at det de svarer påvirker andre.
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2015 #3 Skrevet 8. desember 2015 Det er drit gøy!!! Anonymous poster hash: 1ffd8...146
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2015 #4 Skrevet 8. desember 2015 Jeg leser mye i dette forumet nettopp av den grunn. Bruker det litt som underholdning. Guilty pleasure.Kaller det for "fitteforumet" da det er så mange kjipe svar man får fra damene her inne. Anonymous poster hash: 55db0...5e0
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2015 #5 Skrevet 8. desember 2015 Jeg undrer meg stadig over at så mange har behov for å fortelle andre at de feiler som foreldre. Virker som om man kan spørre om det mest uskyldige, og få drittsvar tilbake. Spm: hva slags badeleker liker deres barn på 5? Svar: hvis du ikke vet det, skjønner du ingenting! Stakkars dine barn som har en så tafatt mor! Badeleker er så teit, mine barn spilte fiolin i badekaret fra de var 16 mnd! Jeg kjenner jeg blir både flau og oppgitt når jeg leser her. Kvinne er kvinne verst altså. Hva får surpompene ut av bitchy svar? Føler de seg mer vellykket da? Har alltid tenkt at lykkelige mennesker vil det beste for andre og trenger ikke å påpeke andres feil. Anonymous poster hash: b8359...ddb Mer realistisk dib-scene: hva slags bade leker liker ditt barn på 5 år? Svar: bade leker? Seriøst? Skaff deg et norskkurs før du får barn. Man får ikke nødvendigvis svar på det man lurer på altså Anonymous poster hash: 118e1...c4b
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2015 #6 Skrevet 8. desember 2015 Det er ikke uten grunn at det er flere av oss som kaller dette Gaustad, altså. Dog seiler et nytt navn opp nå om dagen; "Forente Nazisters Hønsehus". Anonymous poster hash: 254bb...408
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2015 #7 Skrevet 8. desember 2015 Vet du hva? At du er SÅ usikker tyder på at du har veldig dårlig selvtillit. Var det egentlig så lurt av deg å få barn? Hjertet mitt gråter når jeg tenker på barna som må se på en mor som faller sammen med den minste hentydning til st hun ikke er ei god mor. Du er sikkert en av disse damene som snakker stygt om svigermor også. Saken har alltid to sider. Anonymous poster hash: 9d493...f96
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2015 #8 Skrevet 8. desember 2015 Vet du hva? At du er SÅ usikker tyder på at du har veldig dårlig selvtillit. Var det egentlig så lurt av deg å få barn? Hjertet mitt gråter når jeg tenker på barna som må se på en mor som faller sammen med den minste hentydning til st hun ikke er ei god mor. Du er sikkert en av disse damene som snakker stygt om svigermor også. Saken har alltid to sider. Anonymous poster hash: 9d493...f96 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂 Anonymous poster hash: 50414...db5
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2015 #10 Skrevet 9. desember 2015 Hjertet mitt gråter når jeg tenker på barna som må se på en mor som faller sammen med den minste hentydning til st hun ikke er ei god mor. Mitt også. Ikke glem å tenne et lys. Anonymous poster hash: 42265...496
Gjest Antarctica Skrevet 9. desember 2015 #11 Skrevet 9. desember 2015 Nå tisset jeg faktisk på meg av latter - denne tråden er gull! Forente Nazisters Hønsehus 😂😂😂
Gjest Antarctica Skrevet 9. desember 2015 #12 Skrevet 9. desember 2015 (Mannen min bruker det noe mer uskyldige "klamydiaportalen", men jeg tror vi snart vil få et skifte!)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå