Gå til innhold

Kleineste møtet med en tidligere eks?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har du noensinne opplevd å møte på en gammel eks eller one night stand når du aller helst skulle sluppet?

Jeg ville bare synke i jorda da mannen min og jeg skulle i kirken julaften når vi var nyforelsket, der stod en tidligere date utenfor med sin familie. Så viser det seg at familiene kjenner hverandre godt og mannen min og han har vært gode venner i barndommen. Måtte stå der og tørrprate med hele familien og gi juleklemmer...kleint....

Anonymous poster hash: 650f2...ae3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ble sammen med mannen min fort ettet brudd med eksen min. Eksen min ble ganske ufin, så jeg holdt meg unna og fortalte ikke om den nye kjæresten.

Jeg skulle på besøk til min da nye kjæreste. Han skulle selge høytalere, og hadde skrevet i annonsen på tull at de ble solgt fordi kjæresten ikke likte dem.

Kom inn og der står kjæresten min og eksen og snakker om høytalere.

Jævlig pinlig. Ble ikke salg av de gigahøytalerne heller, hehe

Anonymous poster hash: 2fb8a...009

Skrevet

Traff på en ex på trikken en gang, han satte seg vedsiden av meg & skulle prate om allt som hadde skjedd siden bruddet osv... Jeg svarte kort & begynte å prate med vennen min igjen (som jeg hadde gått på trikken sammen med.) han ble drit sur & rope høyt så alle hørte det "faen ikke rart at du ikke har noen vennen du som er så jævla frekk!" Det hadde blitt slutt nesten 5 åt tidligere pga han var voldelig med meg & brakk flere ribben, jeg hadde derfor ikke lyst å prate med han.. Den totalt fremmede mannen som satt foran oss på trikken lo & sa at han syntes jeg taklet sitvasjonen bra 😂 Hele greia ble egentlig veldig dum og pinlig...

Anonymous poster hash: c0f5f...8f1

Skrevet

Traff på en ex på trikken en gang, han satte seg vedsiden av meg & skulle prate om allt som hadde skjedd siden bruddet osv... Jeg svarte kort & begynte å prate med vennen min igjen (som jeg hadde gått på trikken sammen med.) han ble drit sur & rope høyt så alle hørte det "faen ikke rart at du ikke har noen vennen du som er så jævla frekk!" Det hadde blitt slutt nesten 5 åt tidligere pga han var voldelig med meg & brakk flere ribben, jeg hadde derfor ikke lyst å prate med han.. Den totalt fremmede mannen som satt foran oss på trikken lo & sa at han syntes jeg taklet sitvasjonen bra 😂 Hele greia ble egentlig veldig dum og pinlig...

Anonymous poster hash: c0f5f...8f1

Uff, ikke bruk "&" i vanlig tekst!

Anonymous poster hash: 54353...59b

Skrevet

Hadde gjort det slutt over tlf fordi eg var blitt hodestups forelska i en annen.

Noen mnd senere var eg ute på fylla og skulle innom en bensinstasjon. (Var 15 år og dette var på bygda). Når eg og venninna mi kom inn ser eg at han står framme ved kassen. Drar venninna mi med meg inn på do i panikk og der blir vi sittende å skratt-le.

Tok veldig lang tid før eg turde gå ut igjen

Har heldigvis aldri sett han igjen.

Det verste er vel kanskje koss eg gjorde det slutt.

"Trur vi må gjøre det slutt" "korfor det?" "fordi eg har blitt sammen med en annen!"

(Klasker meg i panna)

Anonymous poster hash: 0ff7d...559

Skrevet

Jeg og samboeren min var på butikken med barna våre.. Jeg hadde pms, håret var fett, hadde ikke rukket å ta på sminke engang. Samboer var irritert fordi at jeg var treg og surmulende (pga at jeg ikke rakk å stelle meg før vi måtte ut) Ungene var trøtte, lei og merket nok stemingen.. Endte med at ungene trasset midt i butikken, den ene la seg på gulvet og hylte, den andre kasta støvlene avgårde i butikken, mannen kjeftet høylydt på meg og ungene og gikk tilsutt fra hele sirkuset for å sette seg alene i bilen.. Så der sto jeg igjen, alene med to hylende trassete unger og masse folk som glor... Eksen med sin pene unge freshe barnløse kjæreste...

Jeg ville dø! Og gremmes fortsatt over meg og familien min.. Tenker han er sjeleglad for at han dumpet meg og nye dama!

Anonymous poster hash: 500e8...eaa
Skrevet

Det må jo ha vært når eksen var å handlet der jeg jobbet mens jeg satt i kassa. Ikke så flaut i seg selv, men han prøvde og overse meg til de grader selv om det var Nesten 10 år siden der var slutt. Merkelig å skulle gjøre en jobb når personen som står foran deg later som om jeg er luft. Trodde jeg skulle dø av latter etterpå.

Anonymous poster hash: a6dc0...847

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...