Gå til innhold

Er det tacky å gå med tre ringer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har pleid å gå med to. Giftering og en liten en til å låse den fast med siden gifteringen er litt stor. Må har jeg arvet en ring som jeg ønsker å bruke på den andre hånden, men jeg er redd det blir litt mye? Alle er i hvitt gull med diamanter.

Anonymous poster hash: 575ac...4ab

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har 3 ringer. Alliansering på ringfinger på venstre hånd, forlovelsesring på høyre ringfinger (kjøpte aldri giftering) og en ring jeg har arvet etter mormor på langfinger på høyre hånd.

Synes det er helt passe.

Om du hadde hatt ring på hver finger hadde jeg synes det var tacky.

Skrevet

Jeg har en alliansering og en enstensring på 1,5 karat på ene ringefingere, samt en diamantring med tre store diamanter og en enstensring på 0,5 karat på andre ringefingeren. Hva andre mener om det vet jeg ikke, men jeg synes det er fint og ikke minst det er 4 ringer som har stor betydning for meg.

Anonymous poster hash: 3adbb...6de
Skrevet

Tacky å gå med tre ringer??? Bare på DIB 😂

Anonymous poster hash: 4367d...4a3

Skrevet

Alliansering? Hva er greia med flere ringer? Vi bestilte gifteringer, ferdig med det. Har mormor og oldemor sine gifteringer. Har ikke gått med dem da jeg ikke vil det skal se ut som jeg er gift når jeg ikke er det. Tenkte å vente til jeg får ring selv. Men blir nok ikke noe av det da vi bestilte ringer i rødt gull så da passet det ikke like bra.. Får finne på noe annet å gjøre med de ringene

Anonymous poster hash: 09167...f19

Skrevet

Bruker oftest bare én, gifteringen, men av og til også to. Allianseringen passer godt sammen med gifteringen.

Anonymous poster hash: a5da1...056

Skrevet

Hva er egentlig en alliansering? Står den for noe spesielt?

Anonymous poster hash: 89b2b...06a
Skrevet

Jeg synes egentlig én ring holder, det gikk greit med to(siden jeg må ha en for å sikre at gifteringen ikke faller av). Men så var det denne tredje jeg gikk som jeg ble veldig glad for.... Hi

Skrevet

En alliansene har flere stener på rekke og stenene har betydning. Jeg har en med seks stener, en for hvert medlem av familien.

Skrevet

To ringer på venstre (giftering og forlovelsesring på samme finger) og en bred ring på høyre - syns selv det er fint. Har lange, tynne fingre som gjør seg best med ringer med litt bredde. Kos deg med smykkene dine :) 

Skrevet

Jeg har på fire ringer. To på ringefinger høyre hånd (en enstens og en allianse med 7 stener), og to på ringefinger på venstre hånd (enstens og giftering). Er alt annet enn tacky ;)

Anonymous poster hash: 2ee90...6ab

Skrevet

Jeg har alltid tre ringer - to på den ene hånden og en på den andre. Har aldri tenkt på at det kan være tacky. Når jeg tenker meg om synes jeg ikke det er det.

Anonymous poster hash: aa5a8...f0f
Skrevet

Jeg har på fire ringer. To på ringefinger høyre hånd (en enstens og en allianse med 7 stener), og to på ringefinger på venstre hånd (enstens og giftering). Er alt annet enn tacky ;)

Anonymous poster hash: 2ee90...6ab

Tenker jeg er som deg. Får grøss av de som går med bling over hele linjen, som sølvringene vi gikk med på 80-tallet. Jeg beholder den nye ringen min, jeg! Det er en rekkering med fem 0,2 ct brillianter, den er kjempefin.

Skrevet

Alt en må gjøre seg opp en mening om.....

Anonymous poster hash: 785ca...030

Skrevet

Det er sånne spørsmål man har DiB for!!

Skrevet

Oi, aldri hørt om at det kan være tacky av alle ting :P Går selv med 3 ringer. Gifteringen på høyre hånden. På venstre har jeg en alliansering og gifteringen til mormor som døde før jeg ble født. Mamma fiksa den opp og satte diamant i den før hun gav meg den i julegave for 2 år siden. De 2 på venstre er hvitt gull og gult gull, men har aldri fallt meg inn å tenke at det kan være tacky! Alle ringene betyr mye for meg, derfor går jeg med dem samtidig. Hva andre måtte mene om det bryr jeg meg ikke litt om en gang!

Anonymous poster hash: fec35...a10

Skrevet

Synes tre er helt ok. Jeg har to. Ønsker en tredje etterhvert faktisk.

Men du vet at det går an å justere ringstørrelsen?

Skrevet

Jeg har 3.

En en enkel diamantring etter farmor og en glatt giftering i hvittgull på høyre ringfinger og en alliancering med 3 stener(forlovelsesringen) på venstre ringfinger.

Synes ikke det er harry :)

Anonymous poster hash: 487d4...4ee

Skrevet

Nei, men det høres rart ut at du har en annnen ring sammen med gifteringen! Jeg skjønner jo problemet hvis den er for stor, men da burde du heller smelte den om. Gifteringen fortjener å stå alene.

Anonymous poster hash: 2a596...da3

Gjest Gul stjerne
Skrevet

Helt fint. men vær varsom hvis du vil bli oppfattet som ung. Mange ringer avslører at du begynner å bli ei eldre dame. Ringer og type ring forteller mye om alderen til kvinner. Putt på flere ringer, armbånd, smykker, øredobber og du ser straks mye eldre ut.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...