Anonym bruker Skrevet 8. desember 2015 #1 Skrevet 8. desember 2015 Baby på 2 mnd sliter veldig med magevondt virker det som. Presser og presser hele tiden. Blir delammet og får ca. 400-500 ml mme daglig, resten morsmelk. Jeg tilsetter ca en halv t-skje malt i hver flaske (en flaske er 60 ml). Avføringen kommer noen ganger daglig mens plutselig er det ingenting på tre dager. Konsistensen er ikke spesielt hard for mme barn, men ikke flytende heller. Har derfor tenkt at jeg gir riktig mengde malt, men litt rart at det noen ganger tar så lang tid før neste avføringen, og denne pressingen undrer jeg meg også over.. Er en halv t-skje malt per flaske for mye? Blir jo fort 5-6 flasker i løpet av døgnet. Hvor ofte har /hadde deres delammede barn avføring? Anonymous poster hash: f100b...bdc
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2015 #2 Skrevet 8. desember 2015 det er helt normalt at barn ikke har avføring hver dag. voksne har jo heller ikke dette hver dag. men går det over ei uke mellom, så er det grunn til bekjymring. har du tatt opp dette med helsestasjonen? kanskje det ligger noe annet bak? kanskje kan kiropraktor være en løsning? Anonymous poster hash: 509b8...39f
Mamsen<3 Skrevet 8. desember 2015 #3 Skrevet 8. desember 2015 Maltekstrakt kan også gi magevondt. Kanskje ikke malt er tingen for babyen din? Kanskje mme er for tungt for babyen... eller om det er noe du spiser den reagerer på? Se på nettet om du finner noen øvelser som du kan gjøre med babyen som hjelper den når den trykkerog du tror den må bæsje. flere type øvelser. beina og massere mage/rygg osv. Men vil også anbefale å ta kontakt med helsesøster. bare spørre hun
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2015 #4 Skrevet 8. desember 2015 En halv teskje malt er kanskje for mye for han og gir han luft og magevondt.. Mm barn trenger som regel ikke noe mageregulerende, og dette gjelder for de som delammes og. Jeg vill kuttet ned på malten, og gitt magen\tarmene tid til å gjøre dette selv.. Snakk med hs. Anonymous poster hash: f2665...945
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå