Gå til innhold

14 dager siden insett, blødning og 3+ på cbd!

Anbefalte innlegg

Skrevet

hadde 2-3 på lørdag begynte å småblø/spotte på søndag, dette har fortsatt ikke stoppet. 

fikk da 3+ nå i ste..

er det veldi høy hcg så tidlig?

Anonymous poster hash: c66f6...776
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helt vanlig det :) Hcgnivået de ulike ukene er veldig individuelt. Ukesindikatoren tar vel utgangspunkt i et gjennomsnitt. Det vil dermed alltid være noen som får opp at de er kortere eller lengre på vei, enn det som er tilfellet. Det eneste slike tester med ukesindikator er godt for, er å se og hcg synker eller øker, ved f,eks blødninger.

At din hcg stiger er et meget godt tegn :)

Skrevet

Helt vanlig det :) Hcgnivået de ulike ukene er veldig individuelt. Ukesindikatoren tar vel utgangspunkt i et gjennomsnitt. Det vil dermed alltid være noen som får opp at de er kortere eller lengre på vei, enn det som er tilfellet. Det eneste slike tester med ukesindikator er godt for, er å se og hcg synker eller øker, ved f,eks blødninger.

At din hcg stiger er et meget godt tegn :)

takk for svar :) 

har nå fått rekvisisjon til blodprøve og tidlig ul (det hadde jeg fått uansett pga IVF) 

satser på at det er bare en uskyldig blødning :)

Skrevet

Jeg hadde blødning 18 dager etter innsett, men det gikk bra. (Husker det godt fordi jeg hadde innsett 6. desember og våknet i en blodpøl på julaften.) Hadde omtrent samme som deg på ukesindikator hvis jeg ikke husker helt feil. Tok maange tester. :P

Lykke til!

Anonymous poster hash: e8bc4...281
Skrevet

Jeg hadde blødning 18 dager etter innsett, men det gikk bra. (Husker det godt fordi jeg hadde innsett 6. desember og våknet i en blodpøl på julaften.) Hadde omtrent samme som deg på ukesindikator hvis jeg ikke husker helt feil. Tok maange tester. :P

Lykke til!

Anonymous poster hash: e8bc4...281

har tatt mange tester jeg også :P hehe

du må jo ha blødd ganske mye du da, jeg har bare litt, men hele tiden.. varierer litt i mengde.. men som regel bare på papiret når jeg tørker meg.. 3 dagen nå!

Skrevet

...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...