Anonym bruker Skrevet 8. desember 2015 #1 Skrevet 8. desember 2015 Jeg tok en ct for et par uker siden for å se etter en forsvunnet spiral. Fikk utskrift av svaret fra legesektretæren i dag, samt beskjed om at jeg var henvist vider til gynekolog. Hvorfor visste hun ikke. Ut i fra prøvesvaret, kunne de ikke se spiralen der, altså må den ha falt ut av seg selv, men det står en del annet som jeg ikke skjønner så mye av. Har prøvd å google litt, men blir ikke så veldig mye klokere. - Sparsom fri væske i fossa douglasi - uterus virker relativt stor og lett retrovertert - minst et par små bimilter. Noen som har peiling? Lurer spesielt på den siste. Etter det jeg har funnet ut, er det i allefall ikke vanlig med flere bimilter.. Blir jo litt bekymret. Kan det være feks. svulster, eller ser de klart at det er bimilter det er snakk om?. Og ut i fra dette, er det noen som har en idè om hva jeg er henvist til gynekolog for? Anonymous poster hash: 8ae05...8c0
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2015 #2 Skrevet 8. desember 2015 Du kan ikke stole på svar gitt her! Dette må du ta med legen din! (Dessuten er dette umulig å svare på uten at man vet litt om hvordan bildene er tatt, og hvilken kontekst de er tatt i.) Anonymous poster hash: 72cb5...67f
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2015 #3 Skrevet 8. desember 2015 Det er normalt med væske f. eks ved eggløsning, men kan også være tegn på betennelsestilstander. Bakovervendt livmor er også normalt. Det kan også forklare hvorfor du har mistet spiralen. Jeg har selv veldig bakovervendt livmor som gjør spiralbruk umulig. Diverse undersøkelser er også ganske vanskelig (og smertefullt) å gjennomføre pga dette. Kvinner som har født barn har ofte en større livmor (og bakovervendt livmor) enn de som ikke har fått barn, men også her er det individuelle forskjeller. Bimilt er vanlig, men bør alltid utredes. Regner med at det er det du skal hos gynekologen. Ville ikke spekulert for mye i det selv, da ber man om å bli bekymret Har man f,eks hovne lymfeknuter har man sannsynligvis en helt ufarlig infeksjon. Googler man det kan man fort tro at man har kreft. Anonymous poster hash: d2a91...6ea
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2015 #4 Skrevet 8. desember 2015 Bimilt er vanlig, men bør alltid utredes. Regner med at det er det du skal hos gynekologen. Ville ikke spekulert for mye i det selv, da ber man om å bli bekymret Har man f,eks hovne lymfeknuter har man sannsynligvis en helt ufarlig infeksjon. Googler man det kan man fort tro at man har kreft. Anonymous poster hash: d2a91...6ea ...en gynekolog utrede bimilt....? Høres ikke veldig sannsynlig ut. Anonymous poster hash: 72cb5...67f
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2015 #5 Skrevet 10. desember 2015 Bimilt er vanlig, men bør alltid utredes. Regner med at det er det du skal hos gynekologen. Ville ikke spekulert for mye i det selv, da ber man om å bli bekymret Har man f,eks hovne lymfeknuter har man sannsynligvis en helt ufarlig infeksjon. Googler man det kan man fort tro at man har kreft. Anonymous poster hash: d2a91...6ea ...en gynekolog utrede bimilt....? Høres ikke veldig sannsynlig ut. Anonymous poster hash: 72cb5...67f Kommer jo helt an på hvor bimiltene befinner seg... Jeg tok kanskje for gitt at de befant seg i bukhulen. Uansett så blir det for dumt å spekulere. Anonymous poster hash: d2a91...6ea
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2015 #6 Skrevet 11. desember 2015 Bimilt er vanlig, men bør alltid utredes. Regner med at det er det du skal hos gynekologen. Ville ikke spekulert for mye i det selv, da ber man om å bli bekymret Har man f,eks hovne lymfeknuter har man sannsynligvis en helt ufarlig infeksjon. Googler man det kan man fort tro at man har kreft. Anonymous poster hash: d2a91...6ea ...en gynekolog utrede bimilt....? Høres ikke veldig sannsynlig ut. Anonymous poster hash: 72cb5...67f Kommer jo helt an på hvor bimiltene befinner seg... Jeg tok kanskje for gitt at de befant seg i bukhulen. Uansett så blir det for dumt å spekulere. Anonymous poster hash: d2a91...6ea De befinner seg nok i bukhulen, men gynekologer driver med kvinnelige kjønnsorganer. Ikke milt'er. Anonymous poster hash: 72cb5...67f
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2015 #7 Skrevet 11. desember 2015 Bimilt er vanlig, men bør alltid utredes. Regner med at det er det du skal hos gynekologen. Ville ikke spekulert for mye i det selv, da ber man om å bli bekymret Har man f,eks hovne lymfeknuter har man sannsynligvis en helt ufarlig infeksjon. Googler man det kan man fort tro at man har kreft. Anonymous poster hash: d2a91...6ea ...en gynekolog utrede bimilt....? Høres ikke veldig sannsynlig ut. Anonymous poster hash: 72cb5...67f Kommer jo helt an på hvor bimiltene befinner seg... Jeg tok kanskje for gitt at de befant seg i bukhulen. Uansett så blir det for dumt å spekulere. Anonymous poster hash: d2a91...6ea De befinner seg nok i bukhulen, men gynekologer driver med kvinnelige kjønnsorganer. Ikke milt'er. Anonymous poster hash: 72cb5...67f De driver ikke bare med selve kjønnsorganet nei. Ble selv utredet, av blant annet gynekolog, pga utvekster og væske i buken. Anonymous poster hash: d2a91...6ea
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå