Anonym bruker Skrevet 8. desember 2015 #1 Skrevet 8. desember 2015 Jeg er singel og gode venninner lobber for å finne en ny mann til meg. Litt på tull, selvsagt, men man vet jo aldri. En av dem har en veldig god venn. De har alltid vært veldig fortrolige og han har betrodd seg til henne når han har hatt det vanskelig i forhold og senere- i ekteskapet. Nå er det ekteskapet slutt, og hun tror vi hadde vært perfekte for hverandre. Selv kjenner jeg ham egentlig ikke, men han virker veldig ok og er kjempekjekk. Tviler jo på at det blir oss to. Skulle det bli det, syns jeg bare det er hyggelig at de to er så gode venner, og jeg stoler fullt og helt på at det kun forblir på det vennskapelige nivået mellom de to i så fall. Mne jeg lurer på hva andre haddde ment i den situasjonen. Hadde du tenkt at det var et problem at din kjæreste var din venninnes bestevenn og fortrolige? Anonymous poster hash: 96d30...5f5
Heihånåerdetjuligjen Skrevet 8. desember 2015 #2 Skrevet 8. desember 2015 Ikke i utgangspunktet, men det kan jo oppstå noen konflikter dersom det blir brudd mellom dere. Kommer jo helt an på hvordan venninnen din er, og om hun eventuelt klarer å forholde seg upartisk dersom en slik situasjon skulle dukke opp.
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2015 #3 Skrevet 8. desember 2015 Det er potensielt grobunn for mye drama og konflikter, men alt kommer an på hvordan dere klarer å forholde dere til hverandre hvis en situasjon skulle oppstå. F.eks hvis du beklager deg til venninnen din om kjæresten, og han like etterpå gjør det samme. Klarer hun å forholde seg upartisk? Kan det bli en sjalusispørsmål ved at de to er så nære venner? Hva hvis det blir slutt mellom deg og kjæresten, kan dere fortsatt ha henne som felles venninne? Er det greit for deg at han forteller henne detaljer om deres forhold på lik linje som han har gjort i tidligere forhold? Det kan være greit at du tenker litt over sånne ting, og evt snakker med venninnen din om det, før du bestemmer deg for å prøve deg på denne mannen. For min egen del tenker jeg at det hadde vært problematisk for meg at min venninne fikk private detaljer om mitt forhold fra kjæresten min, og vite at dersom vi f.eks hadde en krangel så ville han ringe til henne og klage på meg. Men hvis alt sånt er helt greit for dere begge, så kjør på og lykke til Anonymous poster hash: 51ea1...064
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå