Anonym bruker Skrevet 8. desember 2015 #1 Skrevet 8. desember 2015 Hvor lenge mp man gi den før den skal "virke"? Anonymous poster hash: d846b...741
Fandens Oldemor Skrevet 8. desember 2015 #2 Skrevet 8. desember 2015 Nå er jeg ikke helt med her... Hva mener du med "virke"?
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2015 #3 Skrevet 8. desember 2015 Nå er jeg ikke helt med her... Hva mener du med "virke"?Jeg gir den fordi babyen har kolikk/luftsmerter og forstoppelse, tilnærmet. Har prøvd nan og hipp. Med virke mener jeg at avføringen skal bli normalisert Anonymous poster hash: d846b...741
Fandens Oldemor Skrevet 8. desember 2015 #4 Skrevet 8. desember 2015 Nå er jeg ikke helt med her... Hva mener du med "virke"?Jeg gir den fordi babyen har kolikk/luftsmerter og forstoppelse, tilnærmet. Har prøvd nan og hipp. Med virke mener jeg at avføringen skal bli normalisert Anonymous poster hash: d846b...741 Ah... Da vet jeg dessverre ikke :/
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2015 #5 Skrevet 8. desember 2015 Nå er jeg ikke helt med her... Hva mener du med "virke"? Jeg gir den fordi babyen har kolikk/luftsmerter og forstoppelse, tilnærmet. Har prøvd nan og hipp. Med virke mener jeg at avføringen skal bli normalisertAnonymous poster hash: d846b...741 Ah... Da vet jeg dessverre ikke :/ Ok, håper noen andre vet Anonymous poster hash: d846b...741
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2015 #6 Skrevet 8. desember 2015 Du vil merke bedring etter noen dager, hvis det er nok å endre til HA1. Hvis ikke kan du kjøpe nutramigen eller tilsvarende, for å sjekke om det er proteinet som er problemet. Anonymous poster hash: de4ed...411
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2015 #7 Skrevet 8. desember 2015 Du vil merke bedring etter noen dager, hvis det er nok å endre til HA1. Hvis ikke kan du kjøpe nutramigen eller tilsvarende, for å sjekke om det er proteinet som er problemet. Anonymous poster hash: de4ed...411 Hvis babyen trives på nutramigen, har det noen hensikt å få mme på resept da? Anonymous poster hash: d846b...741
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2015 #8 Skrevet 8. desember 2015 Har forresten gått på nanha1 i 4 dager uten bedring. Anonymous poster hash: d846b...741
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2015 #9 Skrevet 8. desember 2015 Du vil merke bedring etter noen dager, hvis det er nok å endre til HA1. Hvis ikke kan du kjøpe nutramigen eller tilsvarende, for å sjekke om det er proteinet som er problemet. Anonymous poster hash: de4ed...411 Hvis babyen trives på nutramigen, har det noen hensikt å få mme på resept da? Anonymous poster hash: d846b...741 Ja, for nutramigen ol er veldig dyrt. Dersom det er melkeproteinet som er problemet bør du ta babyen til barnelege. Anonymous poster hash: de4ed...411
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2015 #10 Skrevet 8. desember 2015 Veldig mange trenger malt selv om de får HA1. Den er mildere mot magen enn Nan1, men likevel vanlig å behøve malt. Anonymous poster hash: fa223...f0e
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2015 #11 Skrevet 8. desember 2015 Du vil merke bedring etter noen dager, hvis det er nok å endre til HA1. Hvis ikke kan du kjøpe nutramigen eller tilsvarende, for å sjekke om det er proteinet som er problemet. Anonymous poster hash: de4ed...411 Hvis babyen trives på nutramigen, har det noen hensikt å få mme på resept da? Anonymous poster hash: d846b...741 Ja, for nutramigen ol er veldig dyrt. Dersom det er melkeproteinet som er problemet bør du ta babyen til barnelege. Anonymous poster hash: de4ed...411 Ja, forstod det etter samtale med apoteket istad. Men jeg skal til legen om en uke med babyen hvis magen ikke bedrer seg, kan det lønne seg å prøve nutramigen noen dager i forveien da eller klarer det ikke å gi effekt på 2 dager? Anonymous poster hash: d846b...741
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2015 #12 Skrevet 8. desember 2015 Veldig mange trenger malt selv om de får HA1. Den er mildere mot magen enn Nan1, men likevel vanlig å behøve malt. Anonymous poster hash: fa223...f0e Jeg har gitt malt i 3 uker. Anonymous poster hash: d846b...741
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå